Ons. 2 juli :)

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Starter ny tråd idag å jeg! Siden den igår ble det skravlet mye på ;)

Her var det morgen (av Leoh) kl 6:30. Og like etter våknet Liana....og Emira;):) jeg har dusjet, sminket meg (!!!), og spist frokost og kaffe:D Leoh har også begynt å få brød i det siste, og spiser ca en halv brødskive:D nå sover han og har sovet litt over 1 time;)

Vet ikke helt hva dagen går til, men skulle ha bestilt en time hos frisøren og kjøpt inn noen bilderammer!

Hva skal dere?:)

Starter ny tråd idag å jeg! Siden den igår ble det skravlet mye på ;)

Her var det morgen (av Leoh) kl 6:30. Og like etter våknet Liana....og Emira;):) jeg har dusjet, sminket meg (!!!), og spist frokost og kaffe:D Leoh har også begynt å få brød i det siste, og spiser ca en halv brødskive:D nå sover han og har sovet litt over 1 time;)

Vet ikke helt hva dagen går til, men skulle ha bestilt en time hos frisøren og kjøpt inn noen bilderammer!

Hva skal dere?:)
Hei :-)
De våkner ofte av hverandre.
Så deilig å ordne seg med dusj og sminke :-)

Hva vil du Gjøre hos frisøren? Farge? Klippe? :-D

Så gøy at han har begynt med skiver, blir litt mettere da :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Hei :-)
De våkner ofte av hverandre.
Så deilig å ordne seg med dusj og sminke :-)

Hva vil du Gjøre hos frisøren? Farge? Klippe? :-D

Så gøy at han har begynt med skiver, blir litt mettere da :-)

Ja det er nok det som skjer her.. for når 1 våkner, så tar det ikke lang tid før resten er våkne heller:P hehe..

Jeg må klippe litt..tenkte å få mamma til å fargr det etter jeg har klipt :) er så dyrt hos frisør:P

Ja det er nok det som skjer her.. for når 1 våkner, så tar det ikke lang tid før resten er våkne heller:P hehe..

Jeg må klippe litt..tenkte å få mamma til å fargr det etter jeg har klipt :) er så dyrt hos frisør:P
Ja super dyrt. Også kan man klage på seg selv om det ikke blir bra ;-)
Klippe kort eller?

Slitsom natt her.
M våknet kl 20,22,1,3,6. Og sto opp 7. Hurra. Jeg halvsov frem til 9.30. Mye støy fra ungene så ikke lett å sove godt ;-)

Mina og gubben sover, W og jeg koser oss med tv-en :-) hodepine i dag og :-(

Hva er deres planer? ;-)

God formiddag!

Anita: Spennende med brødskiver da! Og deilig med frisørtime :) Tenker du å gjøre store endringer?

Lennypenny: slitsomt når de våkner så ofte ja. Sover hun vanligvis godt? Deilig at du fikk sove deg litt frempå igjen selv om ungene bråkte ;)

Jeg er på plass i trondheim for ny høydose. Jeg har bihulebetennelse og feber, så de vurderte til og fra om de skal gi kuren, men de gir den og følger nøye med. Glad for det, for liker ikke å utsette ting. Her er superfint vær.

Simone hadde våkna mange ganger i natt. Hun drømmer en del, og så setter hun seg fast i sprinkelsenga og får vondt. Vi skal kjøpe juniorseng til hun og sette den inn på rommet. Så får hun selv velge når hun er klar til å skifte seng.
Nathaniel vokser som han skal og er begynt å få litt grøt og annen most mat.

Håper dere får en fin dag alle sammen! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja super dyrt. Også kan man klage på seg selv om det ikke blir bra ;-)
Klippe kort eller?

Hehe ja eller klage på mamma :P haha.. jeg skal bare få vekk det som er slitt og evt klippe det litt kortere, for håret mitt er ikke noe fint når det blir lenger enn til skuldrene :P

Slitsom natt her.
M våknet kl 20,22,1,3,6. Og sto opp 7. Hurra. Jeg halvsov frem til 9.30. Mye støy fra ungene så ikke lett å sove godt ;-)

Mina og gubben sover, W og jeg koser oss med tv-en :-) hodepine i dag og :-(

Hva er deres planer? ;-)

Så slitsomt:( hvordan er Wael om nettene nå da? Blir han vekket av Mina?

God formiddag!

Anita: Spennende med brødskiver da! Og deilig med frisørtime :) Tenker du å gjøre store endringer?

Lennypenny: slitsomt når de våkner så ofte ja. Sover hun vanligvis godt? Deilig at du fikk sove deg litt frempå igjen selv om ungene bråkte ;)

Jeg er på plass i trondheim for ny høydose. Jeg har bihulebetennelse og feber, så de vurderte til og fra om de skal gi kuren, men de gir den og følger nøye med. Glad for det, for liker ikke å utsette ting. Her er superfint vær.

Simone hadde våkna mange ganger i natt. Hun drømmer en del, og så setter hun seg fast i sprinkelsenga og får vondt. Vi skal kjøpe juniorseng til hun og sette den inn på rommet. Så får hun selv velge når hun er klar til å skifte seng.
Nathaniel vokser som han skal og er begynt å få litt grøt og annen most mat.

Håper dere får en fin dag alle sammen! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja brødskiver smaker godt ;) han er veldig glad i leverpostei (sjokk?) Og makrell i tomat :) prøvde skinkeost idag, og likte det å :)
Jeg skal bare klippe det som er slitt og ha det litt kortere, for håret blir så stygt så fort det blir lenger enn skuldrene..hehe..

God bedring til deg! Er så vondt med bihulebetennelse:( skal du reise hjem idag eller?

Så fort det har gått med N:D tenk han får litt fast føde allerede! :D;)

Hellåo!
Vi stod opp litt før kl.09. Åy frokost og dro på storhandling. Bilen starta ikke da vi skulle kjøre hjem, så mannen kom til unnsetning. Mens han kickstarta bilen, kosa vi jentene oss med en is i sola.;)
Vesla sover og jeg sitter ute i finværet. Har laget yoghurtmarinade og lagt kyllingbiter i, som senere skal bli Chicken Tikka Masala. Naanbrødene bakte jeg i går, så de er det bare å tine/varme i ovnen. Spennende å lage indisk mat fra bunnen av! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hellåo!
Vi stod opp litt før kl.09. Åy frokost og dro på storhandling. Bilen starta ikke da vi skulle kjøre hjem, så mannen kom til unnsetning. Mens han kickstarta bilen, kosa vi jentene oss med en is i sola.;)
Vesla sover og jeg sitter ute i finværet. Har laget yoghurtmarinade og lagt kyllingbiter i, som senere skal bli Chicken Tikka Masala. Naanbrødene bakte jeg i går, så de er det bare å tine/varme i ovnen. Spennende å lage indisk mat fra bunnen av! :)

Så det var ikke så ille at bilen ikke starta alikevel da?:P hehe

Hva har du i marinaden?

Så det var ikke så ille at bilen ikke starta alikevel da?:P hehe

Hva har du i marinaden?
Nei, det gikk fint. Snille mannen som dro fra jobb for å hjelpe jentene sine i nød ♥

Mye snadder i marinaden: gresk yoghurt, salt, chilipulver, sitronsaft, hvitløk, malt korianderfrø, fersk koriander og revet ingefær. Også skulle det være et indisk krydder oppi der, men det fant jeg ikke på butikken, så da improviserte jeg litt.:p
Skal lage tikkasausen senere. Mojjo!!:)

Vi dro til hunderfossen og badet lenge først. Det var herlig =)
Minsten badet til han var kjempekald og holdt ut overraskende lenge før han sov litt i vogna. Det ble ikke lenge han sov, så han er supertrøtt nå.
Jeg er slått ut selv. Måtte sove når vi kom hjem igjen, men det er litt bedre nå.
Håper ferie gjør underverker altså!

Nei, det gikk fint. Snille mannen som dro fra jobb for å hjelpe jentene sine i nød ♥

Mye snadder i marinaden: gresk yoghurt, salt, chilipulver, sitronsaft, hvitløk, malt korianderfrø, fersk koriander og revet ingefær. Også skulle det være et indisk krydder oppi der, men det fant jeg ikke på butikken, så da improviserte jeg litt.:p
Skal lage tikkasausen senere. Mojjo!!:)

Du er så flink!!

Vi dro til hunderfossen og badet lenge først. Det var herlig =)
Minsten badet til han var kjempekald og holdt ut overraskende lenge før han sov litt i vogna. Det ble ikke lenge han sov, så han er supertrøtt nå.
Jeg er slått ut selv. Måtte sove når vi kom hjem igjen, men det er litt bedre nå.
Håper ferie gjør underverker altså!

Så moro for ungene da :D heldige dere som har en sånn plass å gå til ;)

God kveld :)

Idag har dagen gått til det vanlige:P husarbeid, unger, matlaging, lek osv osv :) lagde pasta med tomatsaus til jentene, og for første fang på lenge så spiste Liana masse!!:D

Leoh skal snart legges, og jeg skal finne meg noe mat og se på tv ;)

Hva gjør dere i kveld?

Du er så flink!!
Nå, nå.. Følger bare oppskrifta! (mer eller mindre iallfall) Kjekt å prøve noe nytt. Jeg liker veldig godt å lage mat, men har ikke hatt noe særlig tid til å gjøre det på nå i vår. Nå har jeg ferie og har allerede eksperimentert masse. :p

Back
Topp