OnnnnnnnnnnnnsDaaaaaaaaaaaG29DeeeeesEmBBBBer

Looney

Forumet er livet
VIP

Jeg får ikke sove, og det er irriterende satser på at en god dose julebrus, sjokolade og en paraset gjør susen snart.........

Ble det noe søvn etterhvert Looney?

God morgen! [:)]

Her er vi oppe alle mann. Jeg har litt småvondt i hodet og er slapp, men det får et par paracet ta seg av. Jeg skal nemlig på jobb, 10-17 - hele dagen, og det er litt av ei økt, skal jeg si dere. Og etterpå skal jeg hjem og dusje og fikse meg, for i kveld er det jentenes julebord oppe hos bestis! [:)]
Sambo skulle egentlig ha ungene i hele dag (han har ALDRI ungene alene på kveldstid), men fyren er jo vaksinert mot å ha ungene alene ([:@][:@][:@]), så han har fiksa sånn at ungene skal sove hos svigers i natt, så stikker han på kino i kveld. Det passer egentlig jævlig dårlig, for i morgen tidlig skal vi kjøre til Trondheim. Blir jo egentlig bare mest stress at vi må innom svigers og hente ungene, samt kle dem om og sånn. Late mannefaen altså. Han sitter jo og tenker på å levere ungene til svigers allerede nå når han kjører meg på jobb! Prisen for årets far går IKKE til sambo, for å si det sånn...

Ha en fin dag dere!

Er ikke så begeistra for min heller for tiden, men vet ikke helt hva som er grunnen da[:D]

Har egentlig fri til mandag jeg nå, men jeg må på noe pensjonist avslutning greier i dag. Pluss at det er jeg som må hente blomster og gave først, og det ser jeg på som jobb altså[>:]

Mannen henter noen motordeler, og jeg vet ikke når han kommer hjem. Håper ikke han blir sent, for vi har stor ommøblering på gang siden vi skal ha nyttår her...

Skal straks dra på trening. Blir godt med en økt til i romjula no. Neste blir ikke før 3 januar[&o]

Du skulle ha lånt min mann du skrållan. Han tar gjerne med seg ungene han. På shopping, middagbesøk osv osv. Og ser gjerne at jeg tar meg en tur bort, så kan han og ungene kose seg alene.
Han er grei selv om jeg blir noe irritert over at han er så mye bortreist i vinterhalvåret.

Sovnet vel til slutt i firetiden. Og ble vekket av den herlige klokken til sambo i syvtiden[>:] Fikk jaget han på jobb og sov videre til halv ti da min klokke ringte. Kan ikke sove lengre i dag for da får jeg ikke sove i kveld, og i morgen MÅ jeg tidlig opp pga legetime.

Skal snart ut og lunsje med ei venninne, og ta sol. Også skal jeg møte pappaen og N kl seks, da er det slut på ro og fred i heimen[:)]

Skrållan: gi gubben din et hardt spark bak!

fruen: ja, han der skulle jeg lånt litt! [:D]
Looney: Tenkte å vente til jeg har fått på stilettene! [8D]

Hjemme fra jobb, og fikk julegaven fra sjefen i dag. Nydelige øredobber og smykke med blingbling! [:D]
Hopper straks i dusjen, så er jeg snart klar for jentemiddag oppe! [:)]

i dag har vi spist pizza til middag, biffsnadder i går. hadde kalkunfilet på julaften så sånn egentlig føler jeg vi ikke har spist julemat enda, men godterier - det har vi[:D][:D] jeg snavla sjokkis mens jeg lagde mat og er kvalm nå. går vel over etter noen timer på soffan.

vi skulle til svigerfar 3.juledag, men de hadde overnattingsgjester som kasta opp og da ville vi ikke komme dit. han syns vi var teit som ikke kom, men i dag har han kasta opp som en gris og skjønte godt at vi ikke ville komme[8D][:D]

skal være hjemme resten av jula vi, det er superdeilig etter 3 dager på rad med kjøring hit og dit.

ha en koslig romjulskveld[:)]

kos deg, skrållan!

I dag har vi vært og sitt folk og røvere i kardemommeby på teater i Stavanger[:D][:D]

Kjempekjekt[:D][:D][:D]

Pluss jeg har fått til å trent sønd,mand og onsdag..Har planer om hardtrening i morgen[:D]
Har gått ned 16kg til nå[:D][:D] Blei happy når jeg gikk på vekte på selveste julaften[:D][:D]

Endelig hjemme og Nicholas er i seng, men sover ikke. Han sov nemlig i bilen i femtiden og da blir det sent i kveld. Jeg har lunsjet i flere timer med ei venninne og det var sååå kos. SÅ dro jeg på shopping og det ble masse til N - igjen[:o] Særlig bukser og ting til rommet hans. Også ble det undertøy på a mor. Tenkte det er greit å ha noe annet enn string truser til etter fødselen, og jeg eier omtrent kun string nemlig.

Så hentet jeg N, og vi dro til mamma og koset oss. Gubben er hos en kompis for han var jo forlatt hjemme alene uansett[:D] Og nå kjenner jeg at jeg kun har spist ett måltid i dag, nemlig lunsj. SÅ begynner bli greit sulten. Vurderer enten lage meg noe mat eller ringe burgersjappa rett borti her. Tja, hva skal man velge[:)]

Back
Topp