Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mummyme
Man får det man betaler for i de aller fleste tilfeller! Finnes unntak
Men, ei jakke til 299-699 kan man ikke forvente mer av mener jeg!
ORIGINAL: Snekka
Det går jo an å klage på sånt, så får jo butikken gjøre jobben [:D]
ORIGINAL: *SmulenOgSkalken*
Ser jo ikke helt vitsen.. Får jeg jo bare enda ei jakke som knappene detter av [8D]
Dem kan jo sende den inn og få knappene sydd på bedre, men da foretrekker jeg å ta fram nål og tråd selv.. Tar meg kortere tid enn å vente i flere dager....
Ser jo ikke helt vitsen.. Får jeg jo bare enda ei jakke som knappene detter av [8D]
Dem kan jo sende den inn og få knappene sydd på bedre, men da foretrekker jeg å ta fram nål og tråd selv.. Tar meg kortere tid enn å vente i flere dager....
Vitsen var jo at du skulle slippe å sy selv og ikke minst at du kanskje gjør butikken oppmerksom på at knappene faller av hver gang du kjøper ei jakke. Om man ikke sier fra kan man jo ikke forvente at de skal bli bedre heller?
Vitsen var jo at du skulle slippe å sy selv og ikke minst at du kanskje gjør butikken oppmerksom på at knappene faller av hver gang du kjøper ei jakke. Om man ikke sier fra kan man jo ikke forvente at de skal bli bedre heller?
Jeg har sagt ifra før....
Ja, men er jo akkurat det som er irriterende.
At jeg blir på en måte tvunget til å måtte sy selv.
Er jo minst jobb å gjøre det selv.
Istede for å først oppleve at du ikke får kneppet igjen jakka når du er ute, så dra hele veien for å levere jakka, for så å vente i flere dager, for da å kjøre hele veien og hente jakka igjen? u c?
Joda, jeg skjønner at det er irriterende. Men du trenger jo ikke finne deg i det. Enten får du jo butikken til å sy knappene mens du er der, eller så kjøper du deg ei jakke et annet sted neste gang