Only jakker..

sjopp

Elsker forumet
Skjønner ikke hva det er jeg..
Men på alle de 3 siste jakkene som jeg har kjøpt på only, så detter knappene av.
Dem tåler jo ingen verdens ting, og det virker som dem bare er ønsket på..
Andre som har opplevd det samme, eller er jeg bare max uheldig? [:)]

Har opplevd det samme. Men det har jeg gjort på samtlige jakker jeg har kjøpt. Fra only, vero moda, gina tricot, bik bok. Eneste jakken det ikke har skjedd med er en kåpe jeg kjøpte i Camden.

Man får det man betaler for i de aller fleste tilfeller! Finnes unntak

Men, ei jakke til 299-699 kan man ikke forvente mer av mener jeg!

ORIGINAL: Mummyme

Når jakka koster 699 burde knappene sitte på!

Kommer ann på type jakke det er! Men, koster den 699 ut koster den ca.199,- i innpris!
En vare som en levrandør betaler 199,- inn for er vel ikke ullkåpe eller foret eller brukt brukbar tråd
til og feste med! Sånn er det med masseproduksjon desverre!

Jeg er enig det burde ikke være sånn nei, men sånn er det!
Kjøp europaprodusert, så slipper man det! :)

Jakkene jeg har kjøpt koster mellom 500-700 kr, og da forventer jeg at jeg ikke må sitte å sy på knapper etter 2 gangers bruk..

Den siste jakka kjøpte jeg for 1 uke siden.
Kosta 599,- og allerede har 3 av 4 knapper løsna..
Og dem satt bare i 1 tråd.
Syns det er sinnsykt irriterende.. Ihvertfall når man legger i en del lapper.

Det går jo an å klage på sånt, så får jo butikken gjøre jobben [:D]

ORIGINAL: Mummyme

veeeel.. det er vel ikke engang jakker/knapper vel?
samme hva det koster, knappene bør i grunn sitte på skal de få kunne fortsette å selge varene sine....

ORIGINAL: Snekka

Ser jo ikke helt vitsen.. Får jeg jo bare enda ei jakke som knappene detter av [8D]
Dem kan jo sende den inn og få knappene sydd på bedre, men da foretrekker jeg å ta fram nål og tråd selv.. Tar meg kortere tid enn å vente i flere dager....

ORIGINAL: *SmulenOgSkalken*

Ser jo ikke helt vitsen.. Får jeg jo bare enda ei jakke som knappene detter av [8D]
Dem kan jo sende den inn og få knappene sydd på bedre, men da foretrekker jeg å ta fram nål og tråd selv.. Tar meg kortere tid enn å vente i flere dager....

Vitsen var jo at du skulle slippe å sy selv og ikke minst at du kanskje gjør butikken oppmerksom på at knappene faller av hver gang du kjøper ei jakke. Om man ikke sier fra kan man jo ikke forvente at de skal bli bedre heller?

Vitsen var jo at du skulle slippe å sy selv og ikke minst at du kanskje gjør butikken oppmerksom på at knappene faller av hver gang du kjøper ei jakke. Om man ikke sier fra kan man jo ikke forvente at de skal bli bedre heller?

Jeg har sagt ifra før....

Ja, men er jo akkurat det som er irriterende.
At jeg blir på en måte tvunget til å måtte sy selv.
Er jo minst jobb å gjøre det selv.

Istede for å først oppleve at du ikke får kneppet igjen jakka når du er ute, så dra hele veien for å levere jakka, for så å vente i flere dager, for da å kjøre hele veien og hente jakka igjen? u c?

Er jo klart det er kjipt at knappene detter av, men disse knappene er sydd på lik måte som alle andre jakker og av og til ryker trådene. Tar deg 3 min å sy de på selv, og det er jo ikkje så mykje arbeid. Går og ann å ringe butikken og gjør de oppmerksom på det så kanskje du får et lite tilbud neste gang du er inne..

Jeg har sagt ifra før....

Ja, men er jo akkurat det som er irriterende.
At jeg blir på en måte tvunget til å måtte sy selv.
Er jo minst jobb å gjøre det selv.

Istede for å først oppleve at du ikke får kneppet igjen jakka når du er ute, så dra hele veien for å levere jakka, for så å vente i flere dager, for da å kjøre hele veien og hente jakka igjen? u c?

Joda, jeg skjønner at det er irriterende. Men du trenger jo ikke finne deg i det. Enten får du jo butikken til å sy knappene mens du er der, eller så kjøper du deg ei jakke et annet sted neste gang [;)]

Joda, jeg skjønner at det er irriterende. Men du trenger jo ikke finne deg i det. Enten får du jo butikken til å sy knappene mens du er der, eller så kjøper du deg ei jakke et annet sted neste gang

Jeg forstår poenget ditt [;)]
Og jeg syr dem jo på selv.
Men er fryktelig irriterende at det første man må gjøre
når man kjøper seg noe, er så sy på varen.
Poenget med tråden min var vel egentlig å få vite om andre også opplever dette..
Siden jeg syns det skjer litt ofte.. [:)]

Back
Topp