online venneliste

lenemor

Forumet er livet
Hvordan kan man legge til andre medlemmer her i bv på den vennelisten vi har i adresseboken?? [8|]

Hadde tenkt å se om det stod noe om det på FAQ, men der får jeg opp at det ikke finnes noen innlegg???[:@]

Du bare trykker på den svarte firkanta boksen med en blyant i, står Addr. ved siden av den, ligger helt nedert i venste hjørne hos alle[;)] (sammen med Email, Pm, Block) Da blir addressen til den du vil ha automatisk lagret[;)]

Håper du forstod[;)]

ja, men da kommer det bare i adresselisten, ikke sant? Men så er det noe som heter venneliste også... den forstår jeg ikke [8D] Ikke lett å være teknisk tilbakestående!! [:'(]

godt å se det er flere som er teknisk tilbakestående. Har lurt på det der selv. Nå har jeg deg på vennelista mi lenemor!!

kanskje jeg har deg på min også... jeg trykket i alle fall på den sorte firkanten med blyant her, så i adresselisten har jeg i alle fall klart å plassere deg... [&:] blir sprø av sånne data-ting som ikke er selvforklarende

Mener du den som det står "Online Venneliste"??

For den viser hvilke venner som er logget på....av de du har på addresse listen din!

Ja, det var jo derfor jeg kalte tråden for Online venneliste da... [;)]

Tusen takk for hjelpa i alle fall Cissi - nå gikk det opp et lys for meg.. flaut at jeg ikke skjønte det

ORIGINAL: lenemor

Ja, det var jo derfor jeg kalte tråden for Online venneliste da... [;)]

Tusen takk for hjelpa i alle fall Cissi - nå gikk det opp et lys for meg.. flaut at jeg ikke skjønte det

Back
Topp