Online coach

Perleonske_94

Gift med forumet
Himmelbarn
Marsboere 2020
Septemberlykke 2024
Skal forhåpentligvis ha søskenforsøk offentlig i høst en gang. Men, for å ikke bli avvist må jeg gå ned minst 10 kg, helst litt mer for å komme under bmi grensa.

Eier nesten ikke selvdisiplin, er mye alene med 3 åringen og flink til å lage unnskyldninger for meg selv. Vet i teorien hva som må gjøres, men det stopper ofte der. Kroppen/hodet mitt bare sliter med å sette det ut i praksis.

Vurderer online coach. Ser de har tilbud ut dagen på elitept/getinshape. Vurderer det sterkt, men er det verdt pengene? Føler jeg burde klare dette på egenhånd, men redd jeg finner ut forsent at jeg egentlig burde hatt hjelp. Eventuelt andre online coacher jeg burde sjekket ut?

Du kan ikke alliere deg med en venn eller lage deg en dagbok her da?
Så du har noen å svare for men som ikke koster penger.
Du vet jo hva du må gjøre liksom

Eller låne/kjøpe boka til Marit Kolby. Synes det er så mange prinsipper der som gir mye mer mening, og med periodisk faste 12-14 timer og fokus på hjemmelaget mat fremfor prosessert unngår jeg mye usunt og overspising. Og når man forstår hvorfor det er så bra for kroppen gjennom den boka, synes hvertfall jeg det er mye lettere å få til på egenhånd. Så nå spiser hverken mannen eller jeg etter middag ved mindre det er noe helt spesielt. Neste måltid da er frokost. Og det er hardt de første dagene men så vender kroppen seg til at man ikke spiser på kveldstid. Jeg har spist mest dritt etter ungene er i seng, så det begrenser mye for meg.
Du kn sjekke ut instagramkontoen hennes også.

Du kan ikke alliere deg med en venn eller lage deg en dagbok her da?
Så du har noen å svare for men som ikke koster penger.
Du vet jo hva du må gjøre liksom
Har faktisk dagbok her, men ikke oppdatert på en måneds tid :bag: alt av skrivelyst har vært borte en liten stund både der og i "vi som prøver"-dagboka.

Det er nettopp det, jeg vet jo. Funnet noe gratisprogrammer jeg får gi en sjanse til. Starter ofte greit, før det sklir ut.

Eller låne/kjøpe boka til Marit Kolby. Synes det er så mange prinsipper der som gir mye mer mening, og med periodisk faste 12-14 timer og fokus på hjemmelaget mat fremfor prosessert unngår jeg mye usunt og overspising. Og når man forstår hvorfor det er så bra for kroppen gjennom den boka, synes hvertfall jeg det er mye lettere å få til på egenhånd. Så nå spiser hverken mannen eller jeg etter middag ved mindre det er noe helt spesielt. Neste måltid da er frokost. Og det er hardt de første dagene men så vender kroppen seg til at man ikke spiser på kveldstid. Jeg har spist mest dritt etter ungene er i seng, så det begrenser mye for meg.
Du kn sjekke ut instagramkontoen hennes også.
Takk for tips :)
Spise mindre prosessert mat står faktisk på planen min. Har en kresen mann og tidsklemma gjør at jeg har begynt sakte der. Prøver å ta bedre valg for hver handletur som tas.
Bevvist fasting var ikke helt for meg merket jeg kjapt etter noen dager. Snop har jeg fått mer selvkontroll på så det kan faktisk ligge urørt en stund. Fremdeles noen syndere igjen, men det kommer seg heldigvis.

Back
Topp