Onemoretime's dagbok

Dpo 6 i dag. Er dritt lei! Alle i rundt meg er gravid :( en og en av mine venninne er gravide nå! Å de har fått det til på første forsøk:( er oppgitt og lei meg. Har heller ikke noe tru på at jeg er gravid denne gangen heller! Så blir jeg ikke det denne pp så tar jeg en pause.

Tragisk jeg vet!!!! Skal egentlig ikke klage siden det er mange som har ventet så mye lengre enn meg. :(

Dagens utblåsning!
 
Er lov å klage litt ;)
Er litt av grunnen til dagbok det vel. Minner på godt og vondt :)

Unner deg virkelig en liten spire nå :) klem
 
Dpo 6 i dag. Er dritt lei! Alle i rundt meg er gravid :( en og en av mine venninne er gravide nå! Å de har fått det til på første forsøk:( er oppgitt og lei meg. Har heller ikke noe tru på at jeg er gravid denne gangen heller! Så blir jeg ikke det denne pp så tar jeg en pause.

Tragisk jeg vet!!!! Skal egentlig ikke klage siden det er mange som har ventet så mye lengre enn meg. :(

Dagens utblåsning!
Kjenner meg igjen.. Prøving er virkelig en test på flere måter. Så mye følelser..

Klem sendes.
 
Hvordan går det med denne damen i dag da? :)
 
Hei du :) jeg prøver å ha en liten pause fra bv som du sikkert har sett? Under 1 uke til ikm nå. Hvordan går det med den gravide?

Ja, syns du har vært litt fraværende ;)
Ja, i morgen begynner ikm uka. Heier på spira di :) har du kjent noe tegn enda?
Går bra her, takk :)
Merker at det er noe der :D
 
Ja, syns du har vært litt fraværende ;)
Ja, i morgen begynner ikm uka. Heier på spira di :) har du kjent noe tegn enda?
Går bra her, takk :)
Merker at det er noe der :D

Jeg er innom å lure :p har ingen symptomer :( så vi får se...
Er du mye kvalm enda eller?
 
Jeg er innom å lure :p har ingen symptomer :( så vi får se...
Er du mye kvalm enda eller?

Koselig det ;)
Var litt bedre i går, men kvalm igjen i dag. Sitter og knasker druer og rugsprø :) hehe
 
Koselig det ;)
Var litt bedre i går, men kvalm igjen i dag. Sitter og knasker druer og rugsprø :) hehe

Får håpe kvalmen din avtar etter hvert :) jeg vet faktisk ikke om jeg har symptomer jeg? Tørr liksom ikke å kjenne etter :p er litt i dårlig form for tiden så trur at med kroppen min kommer av det ?
 
Får håpe kvalmen din avtar etter hvert :) jeg vet faktisk ikke om jeg har symptomer jeg? Tørr liksom ikke å kjenne etter :p er litt i dårlig form for tiden så trur at med kroppen min kommer av det ?

Kjente ikke etter jeg heller, de bare var der..hehe
Men det er jo like vanlig uten noen symptomer da :)
Dårlige formen kan jo være et tegn ;)
Krysser fingrene for deg!!
 
Kjente ikke etter jeg heller, de bare var der..hehe
Men det er jo like vanlig uten noen symptomer da :)
Dårlige formen kan jo være et tegn ;)
Krysser fingrene for deg!!

Tusen takk m&m :) skal begynne å teste i morgen! Kanskje litt tidlig men :p
 
Cd 10/11? Herregud! Jeg ser en strek! Kan det vær virkelig!?!?? Jeg tørr ikke å glede meg...

ImageUploadedByBV Forum1415689416.556576.jpg
 
Jada, tydelig strek her :D
Weeeeee!!!
Du er gravid ;)
 
Back
Topp