Onemoretime's dagbok

Kjenner jeg er utålmodig i dag :( venninnen min jeg skulle bli gravid med, har fått positiv test :( har nesten lyst å gråte! Sikkert helt latterlig men?! Jeg skjønner at det kan ta tid med å bli gravid å alt det her! Men trur jeg blir gal:( skal snart teste etter el! Å håper spiren finner sin plass i denne kroppen ❤️

Håper på babyboom i ukene våre ;)
Du skal legge gullegget nå syns jeg :D
Ta tran ;)
 
ImageUploadedByBV Forum1414750713.028679.jpg


Testen min i dag ❤️❤️❤️
 
Du er nok det i dag ja:). Det mest korrekte hadde vært om du tempet, da hadde du sett at tempen økte:). Masse lykke til:). Håper det vokser en liten spire hos deg nå:)
 
Da er man kommet til 2-3 dpo :D litt usikker på når man teller ifra.. Ingen symptomer enda. Har en følelse at det ikke har klaffet :(
 
Da er man kommet til 2-3 dpo :D litt usikker på når man teller ifra.. Ingen symptomer enda. Har en følelse at det ikke har klaffet :(
Det er jeg også. Fra to dager etter pos EL test eller fra den dagen man får neg EL test? (om man har testa) Tidelig med symtomer kan det jo være om du ikke har opplevde å få tidelig før? (Husker ikke om du har barn fra før?)
 
Det er jeg også. Fra to dager etter pos EL test eller fra den dagen man får neg EL test? (om man har testa) Tidelig med symtomer kan det jo være om du ikke har opplevde å få tidelig før? (Husker ikke om du har barn fra før?)

Har en jente på snart 6 år :) enn du? ble dårlig uke 3 sist gang. Vi får håpe våre følelser er feil! Men tar liksom ikke tru? :(
 
Har en jente på snart 6 år :) enn du? ble dårlig uke 3 sist gang. Vi får håpe våre følelser er feil! Men tar liksom ikke tru? :(
2 på 3 1/2 & 5 1/2 år. Men med de følte jeg ikke noe før rundt uke 7 (og fikk siden igjen med alt av gravidplager.. hehe)
Vi må håpe på å havne i juliklubben :)
 
2 på 3 1/2 & 5 1/2 år. Men med de følte jeg ikke noe før rundt uke 7 (og fikk siden igjen med alt av gravidplager.. hehe)
Vi må håpe på å havne i juliklubben :)

Har du tvillinger? :) så koselig! Håper vi kommer inn der :) når skal du teste?
 
Hehe. Nei, to barn ;-)
Lyst til å teste til søndag på farsdag. Er da rundt 13 dop.
 
Håper vi alle får positive tester denne gangen :)
 
Back
Topp