Onemoretime's dagbok

4+4

Har lite symptomer! Så føler meg ikke gravid... Litt små uggen tidlig i dag, men gikk fort over!

Hadde ekstrem hg sist. Så vet ikke om jeg skal være glad for at kvalmen ikke er kommet, men det var ett tegn på at jeg var gravid da :p

selv om det er lite symptomer nå, så vet jeg ikke hva morgendagen bringer ;)
 
4+6

da har jeg fått utskrevet phenergan av lege :)
Spent på hva dagene/ukene framover vil bli! Men tar gjerne hg, så lenge spiren klorer seg fast :Heartred
 
5+1

i følge babyverden sin app begynner hjertet å slå i dag :Heartred

sliter litt med kvalme de siste dagene... men formen er helt Ok :)
 
5+3

humøret går opp å ned! Håper jo alt skal gå bra, men alltid en tanke om hva hvis ikke :schocked028

symptomer i dag, er litt uggen og litt ømme pupper!
 
6+1

meget kort lunte :wtf:
Skal ingenting til! Men sliter med å være trøtt og sove dårlig... så alt har vell en sammenheng :p

ikke kastet opp enda i dag :D
 
7+0

formen suger! Konstant kvalm....
Fikk sove 1 time på sofaen nettopp, det var deilig!
 
7+3

Hormoner... hadde lite symptomer i går, følte kvalmen og puppene ikke plaget meg! Har ligget i hele natt å overbevist meg selv om noe er galt :(

Men ligger nå på sofaen i fosterstilling for å slippe å kaste opp :p

var sikkert bare en litt bedre dag i går...
 
7+5

kontroll hos legen...
har en sukk score på 13, dette var forventet... men ikke bra! Men jeg ønsker ikke en innleggelse, så terskelen er liten for å bli lagt inn nå...

han sendte brev til sykehuset om tilstanden min, å ønsket at de skulle utføre en tidlig ul :)

Når man lever i en slik «boble» som jeg gjør, så skal det lite til for at man trur at det er noe galt... noen timer uten noen symptomer så syker man seg ned! Han tok en g-test bare for å se om det kunne roe meg ned litt... tok 10 sek så lyste streken frem :p han sa at han aldri hadde fått en så sterk test så fort :smiley-angelic003
 
7+5

kontroll hos legen...
har en sukk score på 13, dette var forventet... men ikke bra! Men jeg ønsker ikke en innleggelse, så terskelen er liten for å bli lagt inn nå...

han sendte brev til sykehuset om tilstanden min, å ønsket at de skulle utføre en tidlig ul :)

Når man lever i en slik «boble» som jeg gjør, så skal det lite til for at man trur at det er noe galt... noen timer uten noen symptomer så syker man seg ned! Han tok en g-test bare for å se om det kunne roe meg ned litt... tok 10 sek så lyste streken frem :p han sa at han aldri hadde fått en så sterk test så fort :smiley-angelic003


Godt at du får god oppfølging da!:love7 Håper kvalmen gir seg litt utover:shy:
 
Er ikke noe i form nei :depressed: Er så si sengeliggende, å kjemper mot kvalme/oppkast hele dagen lang! Har kommet til 10+0 nå :Heartred Så det går sakte med sikkert :love7

Så godt å høre at det går sakte med sikkert fremover:Heartred:joyful:
Føler virkelig med deg i forhold til den dårlige formen :meh: Etter to hyperemesis svangerskap vet jeg hvor tungt det er å "stå i det":arghh:
Krysser fingrene for at du snart føler deg bedre:happy:
 
Jeg begynte med eltester i dag pga kort syklus 24 dager sist gang.


Eltest 30.sep: neg

Hei! :)

Jeg hadde min første syklus etter hormonspiral i mange år (23 dager). Har ikke lest gjennom dagboken din enda, men endret sykluslengden din seg? Var det noen ulemper med så kort syklus? Er så redd for at jeg ikke skal bli gravid pga kort syklus.. Hadde 13 dager lutealfase (El på dag 10).
 
Hei! :)

Jeg hadde min første syklus etter hormonspiral i mange år (23 dager). Har ikke lest gjennom dagboken din enda, men endret sykluslengden din seg? Var det noen ulemper med så kort syklus? Er så redd for at jeg ikke skal bli gravid pga kort syklus.. Hadde 13 dager lutealfase (El på dag 10).

vet ikke om noen ulemper nei... men den endret seg! Trengte noen mnd etter prevensjon slutt :) hadde igjennomsnitt på 27 dager! Ville bare ha forsettet med å teste etter el om jeg hadde vært deg :) lykke til!
 
Der har jeg lest gjennom hele dagboken :)

Først og fremst - gratulerer så mye med 3. på vei :) Jeg kan kjenne meg igjen i flere ting du skriver. Jeg hadde også hypermesis i svangerskap nummer 2. Er skikkelig redd for å få det igjen. Men virker ikke som du har det nå? Blir også stor aldersforskjell mellom min yngste og når/hvis jeg blir gravid - hvordan synes du det har gått?

Kommer til å følge spent med fremover :)
 
Der har jeg lest gjennom hele dagboken :)

Først og fremst - gratulerer så mye med 3. på vei :) Jeg kan kjenne meg igjen i flere ting du skriver. Jeg hadde også hypermesis i svangerskap nummer 2. Er skikkelig redd for å få det igjen. Men virker ikke som du har det nå? Blir også stor aldersforskjell mellom min yngste og når/hvis jeg blir gravid - hvordan synes du det har gått?

Kommer til å følge spent med fremover :)

jeg har nok hypermesis dette svangerskapet også ja :depressed:
Det er 7 år imellom nr 1 og 2... syns det var helt greit :) Jeg var ikke klar for å få de tettere! Å ungene koser seg masse sammen... men ikke på samme måte som 2 tette ville ha gjort.
 
11+6

Ble innlagt på sykehuset i går. Max utslag på ketoner, dehydrert. Er på min 5 liter med veskebehandling :depressed:
 
Back
Topp