Onemoretime's dagbok

Kan jo være du er et par dager lengre? ;) men 2 dager fra eller til har vel kanskje ikke så mye å si. Men hun virket litt rar utifra hva du skrev i oppdateringen din og?

Hun var det... Har egentlig time der igjen 22.des. Men den skal jeg avbestille.
 
Hun var det... Har egentlig time der igjen 22.des. Men den skal jeg avbestille.

Se om du finner en annen ;)
Får se om jeg bestiller meg en til rett oppunder jul. Se an ho i morra tror jeg, men har blitt anbefalt henne :)
Vet ikke hvor mye det koster da. Måtte du betale mye eller?
 
Se om du finner en annen ;)
Får se om jeg bestiller meg en til rett oppunder jul. Se an ho i morra tror jeg, men har blitt anbefalt henne :)
Vet ikke hvor mye det koster da. Måtte du betale mye eller?

Skal se om jeg finner ut hvor jeg var sist. Der var jeg kjempe fornøyd :) jeg betalte 1000kr... Litt dyrt, men det er verdt det :)
 
Uke 6+5 ❤️

ImageUploadedByBV Forum1417645112.029827.jpg


Lille gullet mitt ❤️[/QUOTE]
 
Skal se om jeg finner ut hvor jeg var sist. Der var jeg kjempe fornøyd :) jeg betalte 1000kr... Litt dyrt, men det er verdt det :)

Håper du finner det da :)
Nå er det min tur til å gruglede meg til i kveld. Begynner å bli litt nervøs nå for at jeg ikke skal se hjertet...
Er vel verdt betryggelsen ja :)

Så herlig bilde av lille knøtten din♡♡♡
 
Håper du finner det da :)
Nå er det min tur til å gruglede meg til i kveld. Begynner å bli litt nervøs nå for at jeg ikke skal se hjertet...
Er vel verdt betryggelsen ja :)

Så herlig bilde av lille knøtten din♡♡♡

Skal gå bra skal du se :) ikke bli nervøs hvis du ikke ser det med en gang da :p timene går fort til du er der nå :)
 
Skal gå bra skal du se :) ikke bli nervøs hvis du ikke ser det med en gang da :p timene går fort til du er der nå :)

Joda de gjør nok det. Men kjennes ikke sånn ut nå :p
Skal nok gå bra når jeg først er der. Er denne ventinga som er fæl ;)
 
jeg vant liksom ikke å grue meg så mye pga reising dit og det var så tidlig :p

Skulle ønske jeg hadde time litt tidligere og...men men, nå må jeg snart trykke ut kjeksen min ;)
 
6+6

Igjen til uke 12:
kontroll lege: I dag 4.des Legen sa jeg hadde tegn på å være dehydrert. Skal prøve å få i meg mere veske iløpet av dagen. Hvis ikke blir jeg lagt inn. Han var heller ikke glad for en vektnedgang på 3kg. Selv om jeg prøvde å spøke det bort :p Sykmeldt fram til 13.januar, skal prøve å holde sengen mest mulig å spise hilsen han :p
neste legetime: 18.des. ta livmorprøve + bt
Mage:
Brystmål:
Vektendring: -3g
Plager: kvalme og oppkast!
Sykemeldt: Til 13.januar
Annet:
 
7+5

Har ikke en god dag :( holder ikke noe på i 1 sekund en gang. Å kvalmen er intens hele tiden. Kaster opp syre og blør neseblod. Venter på tlf fra legen også, han skulle ringe meg i dag for å fortelle meg hcg som ble tatt mandagen.
 
Er vel stor forskjell på hch hos den enkelte? Like greit å holde seg til din egen frem til oul tenker jeg:)

Hadde du time, eller var det bare svara du fikk?
 
8+4

I går fikk jenta mi vite hun skulle bli storesøster :D etter en biltur med mye stop for at jeg måtte spy og hun hadde sett filmen av at jeg forteller det til min samboer. Kunne vi nå ikke holde det skjult fra henne lengre ❤️ Hun var på gråten og er kjempe glad for at hun skal bli storesøster! Å hun skal ikke fortelle det til noen ❤️
 
8+4

I går fikk jenta mi vite hun skulle bli storesøster :D etter en biltur med mye stop for at jeg måtte spy og hun hadde sett filmen av at jeg forteller det til min samboer. Kunne vi nå ikke holde det skjult fra henne lengre ❤️ Hun var på gråten og er kjempe glad for at hun skal bli storesøster! Å hun skal ikke fortelle det til noen ❤️

Så herlig :)
Blir nok veldig stas for henne med en liten baby å dulle med♡
 
Så herlig :)
Blir nok veldig stas for henne med en liten baby å dulle med♡

Det blir det :D Hun gleder seg så mye :Heartred Håper bare lille spire klorer seg fast... Så blir dette bra! Skal på ul i begynnelsen av januar. håper å få roet meg litt ned da...
 
Det blir det :D Hun gleder seg så mye :Heartred Håper bare lille spire klorer seg fast... Så blir dette bra! Skal på ul i begynnelsen av januar. håper å få roet meg litt ned da...

Det skal den nå:)
I januar skal du se en liten baby♡
 
Back
Topp