Onemoretime's dagbok

Skjønner du synes det er lenge ja. Hvorfor ville han ikke ta ny nå?
Så bra at han ikke fant noe blod. Kan jo ha vært slimhinnene :)

Kjekt med ul, så du kan berolige deg, men jeg har troa:)
Tabell hcg nivå uke for uke :) Kanskje EL var litt tidlegere enn du tror?
Eller kanskje det er tvillinger? ;)

skjermbilde-2013-06-28-kl-16-27-06.png

Han mente det ikke var noen vits å ta de så tett? Kankje jeg er 1 uke lengre på vei? men det er jo rart siden jeg hadde positiv eltest 30.okt? så det fungere jo ikke? Jeg avbestilte timen på onsdag, da jeg er så kort på vei at man ser ingenting uansett :( så bestiller meg en time til neste uke istedet? for regner med at jeg ser mere på 6+5 enn 5+5? vil jo gjerne se ett hjerte :Heartred
 
Han mente det ikke var noen vits å ta de så tett? Kankje jeg er 1 uke lengre på vei? men det er jo rart siden jeg hadde positiv eltest 30.okt? så det fungere jo ikke? Jeg avbestilte timen på onsdag, da jeg er så kort på vei at man ser ingenting uansett :( så bestiller meg en time til neste uke istedet? for regner med at jeg ser mere på 6+5 enn 5+5? vil jo gjerne se ett hjerte :Heartred

er det ikke en uke siden sist da? da vil han jo se stigningen...
Jo du vil nok se mer på 6+5 vil jeg tro :)
Jeg testet doppleren min da jeg kom hjem i dag, og syntes faktisk jeg kunne høre noen ekstra slag inni der som slo dobbelt så fort som min puls<3 Jeg er 6+5 i dag;)

ang EL test så var min positiv en uke etter at jeg hadde EL...
 
er det ikke en uke siden sist da? da vil han jo se stigningen...
Jo du vil nok se mer på 6+5 vil jeg tro :)
Jeg testet doppleren min da jeg kom hjem i dag, og syntes faktisk jeg kunne høre noen ekstra slag inni der som slo dobbelt så fort som min puls<3 Jeg er 6+5 i dag;)

ang EL test så var min positiv en uke etter at jeg hadde EL...

tok hcg på ondagen forrige uke. så skjønner ikke hva han mener jeg? merkelig synes jeg. har sendt forespørsel om å flytte den til 3.desemner. håper det går i orden :)

Så tidlig? trudde spiren var for langt ned enda jeg?
 
tok hcg på ondagen forrige uke. så skjønner ikke hva han mener jeg? merkelig synes jeg. har sendt forespørsel om å flytte den til 3.desemner. håper det går i orden :)

Så tidlig? trudde spiren var for langt ned enda jeg?

Høres jo litt rart ut ja. trodde de pleide å måle hcg med 48 timers mellomrom ca jeg, om det er snakk om mistanke om SA e.l.? hm...
3. desember er en fin dato. 7 uker da? Jeg skal på UL 4. 8+1 :)

Kan godt hende det var sirkulasjoner, men det var ganske langt nede til venstre. Helt nede mot skambeinet :)
 
Høres jo litt rart ut ja. trodde de pleide å måle hcg med 48 timers mellomrom ca jeg, om det er snakk om mistanke om SA e.l.? hm...
3. desember er en fin dato. 7 uker da? Jeg skal på UL 4. 8+1 :)

Kan godt hende det var sirkulasjoner, men det var ganske langt nede til venstre. Helt nede mot skambeinet :)

Da er jeg ca 6+5 :) det var det jeg også trudde? Men uansett så får jeg ikke gjort noe med det. Håper på det beste :)

Så koselig å finne den da ❤️
 
Da er jeg ca 6+5 :) det var det jeg også trudde? Men uansett så får jeg ikke gjort noe med det. Håper på det beste :)

Så koselig å finne den da ❤️

Krysser fingrene for deg. Så jo hvordan det gikk med Babydilla123 nå og ;)

Har troa på at spira di er like sterk ♡
 
Virker som den kom kanskje? ;)

Hvordan går det med deg i dag?
Får du i deg noe næring? :)

Den kom ja :eek: fikk i meg litt ritz kjeks i kveld :) ellers kommer alt opp! Men er faktisk ikke så kvalm nå da, bruker å være intenst når jeg legger men :p men tar imot kvalmen enda! Litt mere betryggende synes jeg :)

Enn du? Formen bedre?
 
Den kom ja :eek: fikk i meg litt ritz kjeks i kveld :) ellers kommer alt opp! Men er faktisk ikke så kvalm nå da, bruker å være intenst når jeg legger men :p men tar imot kvalmen enda! Litt mere betryggende synes jeg :)

Enn du? Formen bedre?

Greit med litt tegn ja :) men trenger ikke å kaste opp hver dag da... :p

Her er kvalmen litt bedre, men har fortsatt neste 0 i energi :(
Ellers blir vel puppene tyngre ihvertfall, og ryggen kjennes godt.
 
Greit med litt tegn ja :) men trenger ikke å kaste opp hver dag da... :p

Her er kvalmen litt bedre, men har fortsatt neste 0 i energi :(
Ellers blir vel puppene tyngre ihvertfall, og ryggen kjennes godt.

Er helt tørr i munnen i dag:( men jeg holder ut enda! :)

Håper ryggen ikke blir værre! Da blir det ett langt svangerskap... Bra kvalmen er bedre :)
 
Uke 6+0 ❤️

Termin:27.Juli 2015
Igjen til uke 12:
Neste kontroll lege: 4.desember
Ultralyd: 3.desember ❤️
Mage:
Brystmål:
Vektendring: -2kg
Plager: kvalme og oppkast! Trøtt og sliten hele tiden.
Sykemeldt: frem til 4.desember pga blødninger
Annet: kjempe glad for alle symptomer, men føler meg sliten av å kaste opp hele tiden:(
 
6+5 tid for tidlig ul ❤️

Synes det er ille når man må stoppe å kaste opp etter 10 min i bil! Nå skal jeg straks ta båt:( skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut! Har heller nesten ikke sovet i natt... Gruer meg og gleder meg.
 
6+5 tid for tidlig ul ❤️

Synes det er ille når man må stoppe å kaste opp etter 10 min i bil! Nå skal jeg straks ta båt:( skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut! Har heller nesten ikke sovet i natt... Gruer meg og gleder meg.

Huff da. Hvor lang båttur er det? Kanskje du kan prøve å duppe av litt på turen? :)
Gleder meg til oppdatering etter timen! ♡
 
Huff da. Hvor lang båttur er det? Kanskje du kan prøve å duppe av litt på turen? :)
Gleder meg til oppdatering etter timen! ♡

Ca 30 min tok båten. Men masse bølger ble det oppkast gitt:p du har jo lest oppdateringen min! Men når hun sier ca 7 uker. Er jeg ikke 6+5 da?
 
Ca 30 min tok båten. Men masse bølger ble det oppkast gitt:p du har jo lest oppdateringen min! Men når hun sier ca 7 uker. Er jeg ikke 6+5 da?

Huff da. Men du har kommet deg hjem og får slappet av nå? :)
Vil jo si at 6+5 er ca 7 uker ja:) "sikkert" svar kommer vel ikke før oul ;)
 
Huff da. Men du har kommet deg hjem og får slappet av nå? :)
Vil jo si at 6+5 er ca 7 uker ja:) "sikkert" svar kommer vel ikke før oul ;)

Hun spurte hvor langt jeg var på vei, når jeg sa 6+5 sa hun ca 7 tenker hun. Aner ikke jeg nei. Er hjemme nå :)
 
Hun spurte hvor langt jeg var på vei, når jeg sa 6+5 sa hun ca 7 tenker hun. Aner ikke jeg nei. Er hjemme nå :)

Kan jo være du er et par dager lengre? ;) men 2 dager fra eller til har vel kanskje ikke så mye å si. Men hun virket litt rar utifra hva du skrev i oppdateringen din og?
 
Back
Topp