One Tree Hill

~Maja~

Elsker forumet
Begynte å se litt på det jeg... -veslegutt pleier å spiser nå, så det bare ble sånn...

Uansett, er det noen som vet om det var sesongavslutning her om dagen?
Siste jeg så var at Lucas satt på stasjonen og ringte alle disse tre jentene, også sa han bare at han hadde en ekstra billett og lurte på om hun ville gifte seg med ham den kvelden... Skulle gjerne sett hvem (om noen, evt. hvor mange) som møtte opp! Men da jeg skudde på tv'n igjen i går for å se neste episode, så gikk Veronica Mars.

Noen som vet?

Og hvordan gikk det egentlig?

ORIGINAL: ~Maja~

Begynte å se litt på det jeg... -veslegutt pleier å spiser nå, så det bare ble sånn...

Uansett, er det noen som vet om det var sesongavslutning her om dagen?
Siste jeg så var at Lucas satt på stasjonen og ringte alle disse tre jentene, også sa han bare at han hadde en ekstra billett og lurte på om hun ville gifte seg med ham den kvelden... Skulle gjerne sett hvem (om noen, evt. hvor mange) som møtte opp! Men da jeg skudde på tv'n igjen i går for å se neste episode, så gikk Veronica Mars.

Noen som vet?

Og hvordan gikk det egentlig?

Han og Payton skal gifte seg [;)]

Det går nye episoder på lørdager kl 17.10 tror jeg det var? [:)]

Mener du det som skulle gått nå på dagtid?

Lurer isåfall på det samme...

Ja det var sesongavslutning....sesongen etter der igjen går på lørdager...=)

ORIGINAL: [Frk.K]

Ja det var sesongavslutning....sesongen etter der igjen går på lørdager...=)

kan jeg laste ned de nye episodene noe sted?

Nye episoder går på lørdager nå ja. Kan se hele sesongern her http://www.tv-dome.net/category/one-tree-hill/ tror det er episode 8 el 9 som ble sendt sist lørdag..

Hvem av de tre jentene håpet dere på????

Back
Topp