Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ønskebarnnr2 Flørter med forumet

Ååh, som jeg elsket den serien der! Jeg har sett gjennom alle sesongene av OTH sikkert 100 ganger, føles det som. Ble aldri lei. Men nå har jeg ikke sett serien på sikkert 6 år, så nå vurderer jeg å se den på ny. Har heldigvis alle sesongene ☺️

Flere som husker One Tree Hill? Så du den serien? Kunne du sett den igjen nå i voksen alder?

• Liker Liker x 1
  2. Laufey Gift med forumet Sensommerbarna 2019 Assistert-jentene Julibarna 2019

Har hele på DVD. Da jeg var midt i verste IVF-helvete og byggefolket utenfor kutta nettkabelen så jeg gjennom alle. To ganger. Det var i fjor vår :p

• Liker Liker x 2
  3. Ønskebarnnr2 Flørter med forumet

Har også hele på DVD, men usikker på om jeg mangler ett par plader i en av sesongene. Det finner jeg fort ut når jeg begynner å ser den.

Når jeg så det sist var faktisk 5 år siden når jeg tenker meg om. Da var jeg sykemeldt fra jobben å det gikk på kanalen Fem en gang mellom kl. 13 og 15 husker jeg. Tror jeg så gjennom alle sesongene to ganger da :p

4. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn VIP Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19 Assistert-jentene

Jeg elsker oth :dance011

• Liker Liker x 2
  5. Herewegoagain Elsker forumet Vi som prøver :)

Ah Lucas og Nathan ass :)
    Ja så den her i ungdommen :p så ikke til ende, men det meste.
    Kunne godt finne på å igje

• Liker Liker x 1
  6. Ønskebarnnr2 Flørter med forumet

Jeg også ☺️ Skal begynne å se det igjen i kveld tenkte jeg ☺️

7. Herewegoagain Elsker forumet Vi som prøver :)

Men dere som så OTH og likte det...hvad med The O.C?

• Liker Liker x 1
  8. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn VIP Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19 Assistert-jentene

Love it :cat:

9. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Elsker den, og oth :D

10. Herewegoagain Elsker forumet Vi som prøver :)

me too :)

11. Herewegoagain Elsker forumet Vi som prøver :)

Likte OC kanskje bittelittegran mere

12. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Jeg klarer ikke heeelt å bestemme meg hva jeg likte best, sett begge deler flere ganger :p syns ikke sesong 4 i the oc var like bra som de tre første :shy:

13. Herewegoagain Elsker forumet Vi som prøver :)

Nei enig i det

14. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Tror jeg snart må se the oc igjen, lenge siden nå :D

15. Ønskebarnnr2 Flørter med forumet

Jeg har faktisk aldri sett The O.C.. Hva går det ut på? :)

Nå har jeg akkurat satt på første episode av OTH, å guuud som jeg gleder meg til resten av serien ☺️❤️

16. Herewegoagain Elsker forumet Vi som prøver :)

Det skjer blandt de rike i Orange County, en tenåring i systemet blandes inn, er litt sånn tenåringsdrama

17. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

The oc kan jeg virkelig anbefale å sjekke ut :happy:

18. Bellablue90 Glad i forumet Vi som prøver :)

Ser den med jevne mellomrom siden den kom ut jeg. Men så elsker jeg film/serier også! :D

19. Bellablue90 Glad i forumet Vi som prøver :)

Elsket den også! Men fikk ikke tak i den før for noen år siden. Er vel 3 år siden jeg kjøpte den og la den til i samlingen.

20. Herewegoagain Elsker forumet Vi som prøver :)

Så den når den først kom, sammen med mannen :) er kanskje på tide å se igjen snart!

Del denne siden