One tree hill

hjelper deg med å dytte litt jeg [:D][;)]

nop.. fikk det ikke med meg selv..[:(] hehe.. bra serie det da!

ORIGINAL: guttebaby86

nop.. fikk det ikke med meg selv..[:(] hehe.. bra serie det da!

ORIGINAL: *klar*

overdose,krangling,forelskelse,ei ble kasta ut fra "Cleen Teen" gruppa.. [:D] Mer detaljert??

Ja, takk!!![:D]

Payton og Lucas er kjempeforelska.. flørter og koset hele tiden. hun bakte kaker til han osv..

Haley er fortvilt over at hun hun er så "tykk" (gravid) at hun ikke passer kjoler til "The Prom".. Hun går på krykker, og det gjør jo ikke saken bedre.

Dan er tilbake hos Karen.. Fortalte Deb at han aldri hadde elsket henne, bare tatt til takke med henne..

Deb oppsøker Nathan og vil snakke med ham, det er Haley som åpner døra, og det ender opp med at Deb dytter henne, så hun faller.. Nathan hiver henne på dør!

Deb tar så overdose med noen tabbeletter, og ringer Dan.. Han skjønner hva hun har gjort, og ringer ambulansen, og redder sannsynligvis Deb

Lucas får glimt fra skyteepisoden. Han "ser" at det ikke var Jimmi som drepte Keith

Brooke og Rachel er jo med i den Cleen Teen gruppa, etter at de stjal prøvesvarene.. Rachel blir kastet ut av gruppa etter at hun lederen har fått sett en film av henne der hun danser toppløs! Brooke blir i gruppa, og Rachel mener hun har sviktet henne. Brooke er forelska i en gutt i den gruppa og på biltur med ham, kliner de..(Hun mener hun skal klare å få han til sengs!)

Hmmm.. skal skrive mer om jeg kommer på noe..

Back
Topp