One Tree Hill vogn

Bølla 22.mai

Elsker forumet
Noen som har erfaring med One Tree Hill- Urban Jungel vogn?? Jeg kikker på ´06 og ´07-modell, vurderer og kjøpe. Kom med positivt og negativt om den!!!

Ble inspirert til å se på en lettere vogn etter at ~Ruby~ kjøpte ny!!

Så fint at jeg kan inspirere... [:D][:D][:D] men jeg solgte jo den Teutonia jeg kjøpte da... [&:][&:] fy f... så tung den var [8D][8D]

Men kjøpte denne brukt i går:

Emmaljunga Cerrox, er veldig fornøyd med den!!! Også så fin jente farge da!! [:)][:)]

Her ligger Matilde oppi... [:)]

Skal kjøpe en vognpose i samme farge som vogna for da kan hun ligge litt mer i den nå... Den er lett, god å trille.. også så søt! [;)]

MEN over til det du spurte om One Tree Hill vogn... Jeg har ikke peiling!!! [8D][8D][8D] Har bare sett dem, men kan ryggen legges helt ned på dem? Sånn at de små kan sove i den tenkte jeg.... [:)][:)]

OTH har ikke håndbrems, da.. det var vel en av grunnene for at jeg heller valgte TFK

OTH:

TFK

(Tvillingvognene:

Vi har TFK Twinner Twist, da.. det er den mørkeste blå av disse to)

Det stod mellom emmaljunga og oth urban jungle når jeg skulle ha vogn. Har flere som snakker bra om den, og synes den ser bra ut selv. Kommer til å kjøpe den jeg og, etterhvert[:)]

Har ikke selv hatt oth vogn, men har ei venninne som har hatt ..
hun var ikke så veldig imponert over den .. har ikke satt meg helt inn i hva hun ikke synes var så bra men den er iallefall veldig stor da man legger den sammen (eller lang blir det kanskje .. ) så kan være problem å legge den inn i bilen .. ellers  likte hun ikke at den ikke hadde håndbrems ..
har sett det er flere her som har oth vogn og liker den, men det er ikke på "født i mai" da [;)]

Back
Topp