One Step Urine Pregnancy test strips

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
Noen som har erfaring med de? Som har fått positiv test med de??

Jeg har tatt 5 strimmeltester (de grønne pakkene) fra Billigtester og 1 digital som alle viser gravid. Tok en av de One Step i sted (med tanke på at jeg spottet litt i går så vil jeg følge med litt) og den var negativ!!

Er de helt "jalla" eller?

Har ikke hørt om dem engang! kan desverre ikke svare deg

Aldri prøvd de, men hva står sikkerhetsprosenten på? Tatt en ny strimmeltest i tillegg etter?
Nei, har ikke tatt noen ny nå, regner med at alt er som det skal iom at jeg hadde en positiv test i dag tidlig og ikke har merka noe blødning eller noe sånt.

Jeg vet at jeg er gravid da, men ville bare følge med om streken ble sterkere eller ikke.

Testa med dem nå, og alle negative...
Men clearblue ble kjempe positiv :-)

Men clearblue ble kjempe positiv :)
Da er det tydligvis noe feil med de da.. var dine også kjempesmale og skeivt klipt?? Mine var maks 2-3 mm brede lissom og kjempe skeive. Jaja, man får vel det man betaler for.. i dette tilfelle 17 kr for 30 stk på Ebay..

Tok en av de andre testene nå og den viste positivt, ikke supersterk strek, men jeg mistenker at jeg produserer HCG sent så det er derfor (men streken er sterkere enn den var på søndag og i går feks).

Så da konkluderer jeg med at de One Step testene er bak mål.

Tok en av de andre testene nå og den viste positivt, ikke supersterk strek, men jeg mistenker at jeg produserer HCG sent så det er derfor (men streken er sterkere enn den var på søndag og i går feks).

Den konklusjonen holder jeg med deg i :)

Hørtes jo ut som noen stabile tester..... :/

Hørtes ut som noen rare tester i all fall! :p men er du langt dpo?

aldri hørt om de, så kan ikke si noe om de :P men de fra billigetester funker bra :)

Mine har funket helt fint... Ble sterkere og sterkere etterhvert, men ja, tidlig i svangerskapet var det tydelig at Clearblue sin vanlige "pluss" test var mer sensitiv og ga tydeligere (og kjappere) strek.

Jeg har også de, dem viser ultrasvakt positiv..(Selve strimmelen er jo så tynn at man såvidt ser strekene uansett) Mens jeg har strimmlene fra billigtester og det er like sterk positiv som teststreken. + at det har fått positiv på CBdigital.. Så de testene fra e-bay er mannshit! Stol ikke på det :)

Jeg har også de, dem viser ultrasvakt positiv..(Selve strimmelen er jo så tynn at man såvidt ser strekene uansett) Mens jeg har strimmlene fra billigtester og det er like sterk positiv som teststreken. + at det har fått positiv på CBdigital.. Så de testene fra e-bay er mannshit! Stol ikke på det :)

Jeg har også positiv på 5 eller var det 6 tester fra Billigtester og en CB digital, så stoler ikke helt på de ebaytestene nei.

Eg tok dei ebay strimlene og fekk postive både morgen og kveld 3 dagar før ikm. (streken va jo møkje tydeligare på morgen enn på kvelden da) å det samma fekk venninnå mi o :)

Kanskje jeg bare har fått ett defekt "parti".. har tatt flere av de og de er alle negative. Tenker jeg bare kaster de.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp