One step tester

Ingen god erfaring med de... gav meg mange skyggestreker

Ofte skyggestreker ja, men mine har vært fra ebay.

Mine krevde så mye hCG (annonsert som 10mlu), at jeg knapt fikk strek når jeg var gravid den første tiden . Fikk strek før One Step på andre merker. Så jeg har slutta med dem. Mens bestiller wondfo på ebay. De liker jeg:)

Har bestilt onestep fra eBay. Sikkert samme type. G testene er kjempe tynne, og mistenker at de ikke er like sensitive som de gir seg ut for å være (altså utslag HCG over 10). El testene funker fint for meg hvertfall

Vedlegg

• FA242BDA-B143-4C27-9290-6E6E046DB715.jpeg
    FA242BDA-B143-4C27-9290-6E6E046DB715.jpeg
    15,6 KB · Visninger: 175
Last edited:
Har det jeg og One step og kjøp på ebay. Driver og bruker dei opp for ubrukelig dritt.
Har no funne WONDFO på ebay og skal prøve dei.

Har prøvd "one step" fra wish/ebay, og stoler absolutt ikke på dem. Men fant one step på Amazon (står FDA cleared på pakken) og disse funket veldig bra. Ikke skygger på dem, men brukte lang tid på å bli sterke. Men syntes di funket like bra som wondfo eller make sure da... Slenger med et bilde hvor den øverste strimmelen er one step 10 mlU.

Vedlegg

• pixlr_20190228170221177.jpg
    pixlr_20190228170221177.jpg
    27,3 KB · Visninger: 156
Har prøvd "one step" fra wish/ebay, og stoler absolutt ikke på dem. Men fant one step på Amazon (står FDA cleared på pakken) og disse funket veldig bra. Ikke skygger på dem, men brukte lang tid på å bli sterke. Men syntes di funket like bra som wondfo eller make sure da... Slenger med et bilde hvor den øverste strimmelen er one step 10 mlU.
Takk for svar :) jeg får mine i morgen. Så spent. Bestilte en hel haug :hilarious::hilarious: mine er fra Amazon

Back
Topp