One step - erfaringer?

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Augustlykke 2022 ❤️
Hei,

noen med erfaringer fra One Step graviditetstest? Er disse veldig sensitive? Står 10ml og noe - betyr det at de tester helt ned i 10 på hcg?

I så fall, hvor tidlig etter dpo kan man teste med den?
 
One step fra EBay? Jeg har fått mye skygger på de , men har sikkert 70 liggende :p
Nå er jeg 13dpo og har testet med de fra 8dpo i tillegg til babyplan. De var litt trege i begynnelsen, men nå begynner det å ligne noe.

Dette er one step 10mlu (nr to/9dpo slo ut på 1-2digital i tillegg).
20200509_113226.jpg
 
One step fra EBay? Jeg har fått mye skygger på de , men har sikkert 70 liggende :p
Nå er jeg 13dpo og har testet med de fra 8dpo i tillegg til babyplan. De var litt trege i begynnelsen, men nå begynner det å ligne noe.

Dette er one step 10mlu (nr to/9dpo slo ut på 1-2digital i tillegg).
Vis vedlegget 325530


Ja, de fra ebay - Tusen takk for svar! :) Tror jeg skal prøve å teste over helgen, da. Har 20 stk liggende. Klarer sikkert å svi av alle før IKM :rolleyes:

Gratulerer med spire! :Heartred
 
Jeg har veldig mange liggende, men har lest flere steder at de gir veldig sent utslag, ofte etter digitale graviditetstester har blitt positive.. Men hvis man uansett venter med å teste til nærme IKM tror jeg de er å stole på. Men har aldri fått en eneste skyggestrek, og har sikkert tatt over 50 stk.

Kjempefornøyd med eggløsningstestene fra ebay da. De funker fjell!
 
Ja, de fra ebay - Tusen takk for svar! :) Tror jeg skal prøve å teste over helgen, da. Har 20 stk liggende. Klarer sikkert å svi av alle før IKM :rolleyes:

Gratulerer med spire! :Heartred
Takk :) Lykke til med innspurten til ikm. Det går fort et par for dagen ja, hehe :)
 
Hadde de liggende sist og sammenligna med Make Sure som er sensitive for 25 mlU. Make sure slo ut bedre enn One step. Kunne så vidt skimte noe på One step. Testa fra 10 dpo.
 
De trenger vesentlig mer hcg enn tidligtestene fra babyplan for å slå ut. Første positive kom flere dager etter første positive med babyplan.
 
Hm, blir en større tålmodighetsprøve dette,da. Har brukt One step før, men det var under MA, og da syntes jeg den viste hcg leeenge, men hadde visst veldig mye også da lenge, til etter første mens. Så da er den nok ikke så sensitiv som jeg innbilte meg. Får se om jeg klarer å vente eller må kjøpe og svi av en tidligtest :hilarious:
 
Back
Topp