One call..

*Musti*

Forumet er livet
..eier ikke kundeservice!!! [:@][:@][:@][:@]
Jaggu brukt hele fuckings dagen på å få ordna opp i noe som skulle være i orden etter første samtalen i morges..
Ikke blir man ringt opp om man ber om tilbakering heller! [:@][:@]
Aldri mer One call!

Dagens utblåsning...

Jeg skifter fra OneCall over nyttår. Har bare hatt tull med dem siden jeg flyttet over og bestilte folkepakka. Veldig ofte så faller dekningen helt ut, der jeg vet det er god dekning, og jeg har omtrent ikke vært tilgjengelig siden jeg fikk Onecall. Ikke kan kundeservice svare på hvorfor det er sånn heller, "du må være en plass der det er dårlig dekning". Vel, de andre rundt meg hadde full dekning, og jeg var midt i byen..

ALDRI mer onecall på meg heller!

ORIGINAL: *Fru H *

ÅÅå så dumt at du er misfornøyd.
Jeg har aldri hatt noen prolemer med Onecall, og har veldig lave regninger, så jeg kommer nok ikke til å bytte leverandør på veeeldig lang tid.
Sendte de en mail for litt siden da, for jeg fikk ikke regningen min til å gå opp, det var 60 kroner for mye der. Fikk til svar: "på side to av fakturaen står det hva du er fakturert for".
Jo takk, jeg har leita [8D]
Men de hadde jo rett, jeg fant det ut på egenhånd.
Hva er det de ikke klarer å fikse da?

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg er storfornøyd med dem. Aldri hatt problemer[:)]

Ikkje eg heller[:)]

Huff da!
Jeg er derimot kjempe fornød med one call, alltid signaler, fått god service når jeg har trengt det og har nye halvert mine tlf regninger.

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg er storfornøyd med dem. Aldri hatt problemer[:)]

Back
Topp