one call priser osv

*Tone*mamma til to*

Glad i forumet
Mener det var One call som var best likt av damene her inne.

Hvilket abonemang er best??
Jeg ringer mest, men likevel lite. Og max 200 sms i mnd.

jeg byttet faktisk til onecall i stad [:D] jeg så de hadde et abonoment til 199 kr, og jeg mener det var 400 ringeminuttet og 400 sms inkludert.

Nå vet jeg ikke hva mitt heter, men er hvertfall veldig fornøyd med one call! Betaler 40-80 i mnd ca [:D]

ORIGINAL: Sseka

jeg byttet faktisk til onecall i stad [:D] jeg så de hadde et abonoment til 199 kr, og jeg mener det var 400 ringeminuttet og 400 sms inkludert.
det såg jeg også på.. tror det må passe til meg=)

ORIGINAL: xlissx

Nå vet jeg ikke hva mitt heter, men er hvertfall veldig fornøyd med one call! Betaler 40-80 i mnd ca [:D]
oj.. hva heter det abonnemanget?

ORIGINAL: *Tone*mamma til to*

som jeg sa, jeg vet ikke hva det heter [8D] Vet bare at jeg har One Call. Ingen fast mnd pris, 39 øre pr minutt og pr sms, så tror jeg det er noen gratis ringeminutter og sms inkludert.. Tror ikke jeg er noen god kunde for dem inntektsmessig iallefall! hehe

ORIGINAL: *Tone*mamma til to*

som jeg sa, jeg vet ikke hva det heter [8D] Vet bare at jeg har One Call. Ingen fast mnd pris, 39 øre pr minutt og pr sms, så tror jeg det er noen gratis ringeminutter og sms inkludert.. Tror ikke jeg er noen god kunde for dem inntektsmessig iallefall! hehe
hahaha... her leser vi for fort gitt;-P hehe. Sorry:P emmh.. dem føler vel ikke dem blir rik på deg akurat nei, hehe.

ORIGINAL: manglende bilag

one call faktura har jeg.. får mellom 0 og 100 kr pr mnd
hmm.. fristende kan man vel si;)

ORIGINAL: manglende bilag

one call faktura har jeg.. får mellom 0 og 100 kr pr mnd

Samme her! [:)]

Back
Topp