Ondt

glafoss

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Noen som har ondt fra hoftene og nedover føtterne?? Holder på å bli gal!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har noe stråling nedover føttene, helt ned i leggene, det sitter mer bak på hofta liksom, stråler ut fra rumpeballen og ned i leggen. Blitt verre siste dager. Vurdere å prøve kiroraktor, jordmor nevnte at det kunne være en bekken låsning. Som gjorde at nerver kom i klem ved noen bevegelser.

Var det jeg fryktet , for jeg har bekkenløsning! Greier ikke å gå med dongeribukse lenger (gravidbukse) føles ut som om de blir mindre desto lengre jeg går i de:p

jepp, har også vondt i hoftene/rumpa og nedover føttene. men det er stort sett verst om natten for meg. Begynner å verke skikkelig og klarer nesten ikke strekke ut føttene, og så er det fryktelig vond å snu seg i senga. Klarer jo kun å ligge på siden også, så det blir jo ganske stor belastning for hoftene. Litt bedre er det på dagen, men har litt problemer med å få på meg klær :/ Har også vondt foran. i symfysen eller hva det heter.
Er lei jeg nå. Syns denne "hybelboeren" min kan flytte ut snart ;) hehe.

jepp, har også vondt i hoftene/rumpa og nedover føttene. men det er stort sett verst om natten for meg. Begynner å verke skikkelig og klarer nesten ikke strekke ut føttene, og så er det fryktelig vond å snu seg i senga. Klarer jo kun å ligge på siden også, så det blir jo ganske stor belastning for hoftene. Litt bedre er det på dagen, men har litt problemer med å få på meg klær :/ Har også vondt foran. i symfysen eller hva det heter.
Er lei jeg nå. Syns denne "hybelboeren" min kan flytte ut snart ;) hehe.
Nettene har plutselig blitt lange ja, hjelper ikke med kramper oppi det hele heller:p jeg er så dårlig på å ha ondt :p formen har falt betraktelig den siste uka..

Det høres veldig ut som bekkenløsning/låsning ja. Jeg har hatt det i hele svangerskapet. For meg hjelper det å gå turer, og deretter tøye ut muskulaturen i rumpeballene. Et langt, varmt bad hjelper veldig når det er så vondt at jeg ikke makter å gå...

Back
Topp