ondt i magen..

En baby til :)

Glad i forumet
andre som har opplevd å ha stikkende smerter øverst på magen? di har vart noen uker, og blir bare verre..sitter mot høyre side..urinprøve og blodtrykk er ok..først syns jeg di var mest sviende,men nå syns jeg di blir mer stikkende..er der stort sett hele døgnet bare ulik styrke... syrenøytralisernde gir stort sett ingen effekt..

men syns det er for smertefullt til d..dette er mitt tredje barn og har ikke hatt d så vondt med noen av di andre to..kjenner jeg bekymrer meg for om d kan være betennelse i levra eller noe jeg da...huff man tenker alt for mye...

har mye kynnere..men har ikke koblet kynnere til denne smerten da.. smerten blir verre dersom jeg feks hoster, eller ligger eller sitter litt sånn at øverste del av magen blir litt presset sammen da... så virker som det er noe som klemmes litt..ikke bare å bli klok på..

ORIGINAL: Lissyjane

Åja ØVERST på magen.. Djees. Jeg følger med. Beklager. Det er ikke kynnere da? At kynnerne setter seg i en muskel eller en nerve? Kjennes ut som sting nesten. Veldig ubehagelig.

men duhh(sorry hvis jeg kupper tråden) kommer kynnere som i bølger eller er vet en varende smerte? og kommer det oppe eller på siden eller??(ja jeg er grønn)

hmm..ja, kan jo kanskje være nerver i klem.. tror kanskje jeg skal bestille en legetime just in case..har hatt svangerskapsforgiftning før og er selvfølgelig redd for å få det tilbake..men er sikkert noe helt uskyldig.
til du andre over :) kynnerne jeg har kommer i tak..magen blir steinhard, føles for meg som om jeg har en steinhard ball i magen..er jo livmora som er steinhard..gjør ikke vondt,men ubehagelig...innimellom blir jeg dårlig i magen samtidig,småkvalm ol..må løpe på do hihi...tror kanskje ikke det er så bra at di er såå sterke så prøver å hvile meg da..

Har det akkurat sånn selv og tok det opp med legen i dag.
Hun sa at det er nå Livmora vokser skikkelig så det er rett og slett de båndene som strekkes til de ytterste som skaper smerter..

ORIGINAL: nr3påvei

hmm..ja, kan jo kanskje være nerver i klem.. tror kanskje jeg skal bestille en legetime just in case..har hatt svangerskapsforgiftning før og er selvfølgelig redd for å få det tilbake..men er sikkert noe helt uskyldig.
til du andre over :) kynnerne jeg har kommer i tak..magen blir steinhard, føles for meg som om jeg har en steinhard ball i magen..er jo livmora som er steinhard..gjør ikke vondt,men ubehagelig...innimellom blir jeg dårlig i magen samtidig,småkvalm ol..må løpe på do hihi...tror kanskje ikke det er så bra at di er såå sterke så prøver å hvile meg da..

Ja, kynnere er det ikke hos meg eller :P

Back
Topp