Ondt i magen..

hmm..håpe2018

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
Æsj.. vondt i magen, kjennes ut som æ har trent magemusklene eller holder på å trene de.. Har prøvd å gå på do flere ganger i dag, og måtte presse skikkelig.. :/ montro om det er vokse smerter pga lille rusk, eller om det er magevonde (type sykdom på vei..) Eller om det bare er at jeg har brukt magemusklene for mye i dag.. ?!
Har også gått med en sånn hold inn strømpebukse.. ( og det e jo døden fra før av..men.. )

Ekkelt ... Merker at jeg blir ekstremt obs på alt som skjer i magen, og tolker i hytt og pine - og som regel til det verste utfallet o_O
Jeg gleder meg bare til å kjenne liv, så har jeg i alle fall det å forholde meg til når tankene tar helt av :p

Har også vondt magen innimellom. Noen ganger er det murringer, andre ganger er det mer luft-hatt-for-stram-bukse-litt-hard-i-magen vondt :hilarious: Stramme bukser er jo drepen egentlig, men jeg nekter å kjøpe mammabukse allerede nå :p

Æsj.. vondt i magen, kjennes ut som æ har trent magemusklene eller holder på å trene de.. Har prøvd å gå på do flere ganger i dag, og måtte presse skikkelig.. :/ montro om det er vokse smerter pga lille rusk, eller om det er magevonde (type sykdom på vei..) Eller om det bare er at jeg har brukt magemusklene for mye i dag.. ?!
Har også gått med en sånn hold inn strømpebukse.. ( og det e jo døden fra før av..men.. )

Jeg har hatt det ganske likt som deg! Var hos legen i forbindelse med svangerskapet i dag. Og da testet de seff urin. Og jeg hadde en startende urinveisinfeksjon.

Skal tilbake om to dager å dobbeltsjekke.

Det gikk seg litt til ethvert i går kveld. Skal innom legen i dag å levere urinprøve og ta blodprøver til første kontroll ( som jeg ikke fikk tatt før påske). Men var nok kombinasjon av luft i magen, mye mat, teit strømpebukse og en stressa dag.. men greit å få testa at det ikke er en uvi eller noe sånn :) takk for alle svarene dere :)

Jeg har det samme, men lurer på om jeg egentlig bare er støl fordi jeg anspenner magen når jeg spyr[emoji85][emoji23]

Back
Topp