Ondt i magen!?

Nybarnimage

Forelsket i forumet
♡Julekulene 2021♡
❤Januarlykke 2022❤
Fikk skikkelig vondt i magen for noen timer siden! Skikkelig mens smerter, spesielt ca. der eggstokkene sitter. Husker jeg hadde murringer med førstemann, men ikke SÅ vondt! Det kommer ikke noe blod(enda). Noen som vet om dette er vanlig? Holder jeg på å aborterer? Har tatt en paracet for ondte!

Hadde aå vondt at jeg ringte legevakt! Men der ble jeg avvist (følte jeg) "vi driver ikke med sånt her, og siden dette er normalt så gjør vi ikke noe med det, det får bare gå sin gang"! Da jeg etter har snakket med jordmor, og hun sa jeg skulle ringe legevakt!

Huffda... Hvordan går det nå da?

Har enda vondt! Men kommer ikke blod! Men har diaré... Men bruker å bli løs i magen når jeg har mens smerter :-/

Er nokså mye aktivitet i min mage til tider og har også diare. men husk at det er en liten som skal vokse, så at det brumler og murrer litt er nok helt normalt :)

Lurer når det går over, kan ikke huske det var så vondt! :-/

Hmm, er det mørkebrunt? Bare det ikke er friskt blod så skal det nok gå bra :) Mange slimhinner og blodkar som får gjennomgå av den lille, så noen skrammer kan det bli :)

Hmm, ikke enda hvertfall! Men kjennes ut som om jeg skal få mensen, at det er på tur noe ut liksom.. :-/

huff da, det høres litt skummelt ut :-(

Back
Topp