Onde mennesker... argh

talata

Forumet er livet
Har ei venninne som har en katt. Jeg satt å kosa me denne katten i går, å så kom vi inn på katt unger å slikt, jeg spørr da om ho går på p piller? Nei svarer denne venninna, vi ska sterilisere ho (ho er ute hele dagen) men blir det kattunger før den tid, har sambo sagt ja te å drepe døm når de kommer!!

Jeg kjenner mange som har denne innstillinga, å som faktisk tar livet av 4 - 5 kull i året, hvorfor er det så vansklig for døm å kjøpe p piller??? Det koster ikke allverden det da! Ser jo alle disse abort trådene her inne, men jeg syns dette er like ille jeg da [:@]

Får bare så løst te å skrike te sånne mennesker, å klappe te døm eller noe!!!!!

huff så forferdlig, er non altfor ,mange slike folk i verden[:(] Hadde en nabo som kastet kattungene i do[:(]

ORIGINAL: sakri

Katter får kreft av p-piller.
Hvorfor kan de ikke bare sterilisere katten NÅ, da? [8|]
Ups, gjør de det??? Katta mi har gått på piller i 4 mnd nå, ska sterilisere ho, men trudde jo ikke det hasta.. men jeg vil jo ikke at ho ska få kreft da..

Heeeeeeeeeeeeeeeeeelt enig!!!!!!!!![:@][:@][:@]

ORIGINAL: talata

Ups, gjør de det??? Katta mi har gått på piller i 4 mnd nå, ska sterilisere ho, men trudde jo ikke det hasta.. men jeg vil jo ikke at ho ska få kreft da..

Det tar lengre tid enn 4 mnd. [;)]
Hørtes bare ut fra det innlegget ditt at denne venninnen ikke hadde noe hast med å sterilisere katten, noe som sikkert kunne betydd både ett og to år, og da nærmer det seg farlig..
Nei det virket ikke som om de hadde noe hast me å få ho sterilisert nei... men de gjør jo lissom ingenting for at ho ikke ska få unger heller....

Jeg har to ho katter jeg oxo, men de går på piller da, men må se å få rompa i gir jeg oxo, for som sagt jeg vil jo ikke at de ska få kreft... Er jo som barna mine di oxo [:)]

Joda,veterinærer fraråder faktisk at hunnkatter skal gå på p-piller fordi kattene kan få kreft.
Så da vil jeg mene at det er bedre å ta operasjonen og være ferdig med det,istedetfor å kjøpe p-piller jevnlig og risikere at katten blir drektig allilevel...

Hadde et vennepar som fant ut at de ikke kunne ha katten sin lenger allikevel,så han tok den med seg til til svigerfaren sin og skjøt den i hagen!Idiot![:@][:@]

Jeg får helt vondt inni meg når jeg hører sånt!! [&o]

Her om dagen snakket jeg med en kollega om katter, hun har en hun og en han.
Hun fortalte at hankatten var våryr og etter hunkatten hele tiden.

Ingen av de er sterilisert og hunnen går ikke på piller, det er ikke mange mnd siden
de hadde et kull med unger og nå trodde kollegaen at det kanskje var pån igjen.

Anyway - Jeg uttrykker noe "huff da" eller noe sånt, men får til svar at det skal nok
gå greit for hun har ordnet seg med en kar som kunne skyte dem når ungene kommer..

Men i svarte helvete sier nå bare jeg, har man dyr så får man da i det minste være litt
mer ansvarlig enn som så!! [:@]

Vi har en aldeles nydelig hankatt som er sterilisert, den utgiften var det ikke mange
betenkeligheter med..

Ja vi fikk anbefaling fra dyrlege om å sterilisere i stedet for å gi p-piller. Det var mye bedre for katten. Pluss at vi slapp å tenke på å gi pillene hele tiden.

Det er helt sykt! Man har et stort ansvar når man skaffer seg dyr. Det er ikke bare en leke som enkelte ser ut til og tro!

Back
Topp