once more!!

LadyOnHeels

Elsker forumet
i see you 

alt bra med deg og babyen?

haha, jeg ble nesten skremt jeg nå.
Må ærlig si at jeg er her HVER natt, varierende fra klokka 02 til 06, for da våkner jeg av bekkensmerter og pleier å sitte rett opp med dataen i noen timer da.
Leser alt men er ofte for trøtt til å svare....så er en dårlig forummedlem i det siste, sorry!

Jeg er veldig veldig klar å føde lillebror for synes jeg har vært gravid altfor lenge nå.
Fra desember 2010, untatt 1 måned hvis jeg er presis. Og JA, jeg vet at jeg har gjort det selv og at de ikke anbefeler å prøve rett etter at en mister, men ønsket ble bare større og større hver gang, så angrer det ikke.
Men gir meg selv lov å være skikkelig lei nå og spent og klar!
(Men hvis jeg må være realistisk er sjansen på at jeg går minst 4 dager over termin veldig stort)

Jeg får kontroll hver uke og lillebror er veldig aktiv, så koser meg med det da:)
Koselig å bli etterspurt, håper du har det bra!

Tror det er mange som er innom uten å nødvendigvis skrive så mange innlegg for tida..

Men så kjekt å få en oppdatering på hvordan det går med deg :) Jeg må innrømme at jeg leste innlegget fra LadyonHeels og lurte på om jeg hadde gått glipp av at du hadde født allerede.. 

Kjedelig med bekkenvondt, men det er vel noe som hører med når man nærmer seg termin.. litt mer vondt her og der.. 

Kjenner det selv at jeg begynner så smått å bli litt utålmodig nå, med 2 dager igjen til termin.. orrige gang ble jeg igangsatt den dagen jeg kom til uke 40, men jordmor sa i går at alt så så fint ut så det var absolutt ingen grunn til å sende meg videre til KK i går.. må bare smøre meg med tålmodighet og håpe at ting starter av seg selv denne gangen.

koselig med en oppdatering fra deg :) 

uff, skjønner du må være meget lei nå stakkar:( det beste er selvfølgelig å være forberedt på å gå over, det er jeg også siden jeg gikk over sist, så da blir man bare positiv overrasket om noe skulle skje før ;) 

masse lykke til når fødselen melder seg, og håper på en oppdatering da også 

Back
Topp