Onani

M

My heart

Guest
onanerer dere selv om dere er i et forhold?
Jeg gjør. Mannen er en del borte på jobb, og hvis jeg blir kåt så onanerer jeg. Varierer veldig hvor ofte osv.
Litt periodevis.
Men synes det er godt å ha litt alenesex også, selv om man har tilgang ellers.

Kom igjen jenter! Vær ærlig nå
 
Periodevis, men har hatt mensen med smerter og hormonutbrudd siden desember og har hatt lite lyst hele den perioden. Lysten har bedret seg siden jeg fjernet spiralen for tre uker siden, så jeg regner med jeg begynner igjen :)
 
Ja, er han ikke hjemme så må jeg fikse biffen selv, så enkelt er det :p
 
Nope, med mindre han er bortreist og vi har telefonsex :p
 
Ja, ser ikke helt problemet med å onanere selv om man er i et forhold. :p Sjelden jeg orker, da. Periodene jeg er alene så legger jeg meg så seint. :p
 
Ja, seff gjør jeg det:p:rolleyes:
 
Nei. Jeg får ikke noe utbytte av det. Jeg blir heller ikke kåt uten noen foranledning/stimuli.
 
Seff

..og er glad at seksualundervisninga på ungdomsskolen ( der jeg jobber)er så oppgående nå at jenter lærer at det ikke er " feil" å ta på seg selv om bli bevisst på sin egen kropp.
Og at man ikke kan " bruke opp orgasmer" For å spare seg til kjæresten for å være flink pike :)
 
Seff

..og er glad at seksualundervisninga på ungdomsskolen ( der jeg jobber)er så oppgående nå at jenter lærer at det ikke er " feil" å ta på seg selv om bli bevisst på sin egen kropp.
Og at man ikke kan " bruke opp orgasmer" For å spare seg til kjæresten for å være flink pike :)

Kjempebra! Jo bedre en kjenner kroppen sin, og jo mer en klarer å få orgasme til bedre er det å være sammen med en partner når en vet hva en liker
 
Ja, helt naturlig det!
Og en veldig god måte og bli bedre kjent med kroppen sin på. ;)
 
De som ikke gjør det, er enten aseksuell eller juger. Eller mangler et underliv:p
 
Back
Topp