omvisning!!

tinejento

Elsker forumet
Idag er det endelig min tur for omvisning på sykehuset!![:D]
Sambo skal også være med, så han kommer hjem fra jobb kl12 idag[:)] Gleder meg til å se del delen av st.olavs!

Så nå hopper jeg (eller rettere sagt; vagger meg) i dusjen[;)]

Snakkes senere jenter!!

HA EN KJEMPEFIN OMVISNING!! Det er moro, kos dere masse! [:D] klems

Lykke til på omvisningen!

Jeg og mannen min skal på svangerskapskurs og omvisning på A-hus i morgen,
gleder oss [:)]

Kos dere![:)]

Kos dere på omvisning!
Får gjerne rapport om det er verdt å ta en tur på omvisning etterpå...[;)]

Så fint ! Kos dere masse i dag !

Da var vi hjemme igjen[:D]
Var artig å se, men fikk ikke vite så veldig mye nytt egentlig.. -Er glad vi dro dit, er liksom lettere å komme dit neste gang da[;)]
Når vi sto inne på føde stuen, måtte jeg gå ut i gangen en tur..-var så varmt så holdt på å besvime..[8|] flaut..

Dæven, det var noen av de jentene som var der som gikk i superrask fart, og med høye hæler!!![8|] Ikke antydning til bl engang... Ble litt missunnelig da ja.. Her har det kun gått i lave sko siden oktober..
Hu ene gikk tilogmed opp 5 etg med trapper sammen med kjæresten da vi andre tok heis!!!! -sjokka jeg...

ORIGINAL: tinejento

Da var vi hjemme igjen[:D]
Var artig å se, men fikk ikke vite så veldig mye nytt egentlig.. -Er glad vi dro dit, er liksom lettere å komme dit neste gang da[;)]
Når vi sto inne på føde stuen, måtte jeg gå ut i gangen en tur..-var så varmt så holdt på å besvime..[8|] flaut..

Dæven, det var noen av de jentene som var der som gikk i superrask fart, og med høye hæler!!![8|] Ikke antydning til bl engang... Ble litt missunnelig da ja.. Her har det kun gått i lave sko siden oktober..
Hu ene gikk tilogmed opp 5 etg med trapper sammen med kjæresten da vi andre tok heis!!!! -sjokka jeg...

veldig greit å ha sett plassen før. me var på tur her på sykehuset, veldig fint på fødestua! eg hadde sikkert kollapsa etter den første trappa,eg. småen tar ALL lungeplassen. ikkje at eg var så sprek før, men dette er ekstremt![:(]
du får trøste deg med at BL vil forsvinne etter fødselen og då kan du ta fram de pene/sexy høyhælte skoa igjen[;)]

Back
Topp