Omvisning på sykehuset?

Jeg var første gang jeg var gravid ;) Fikk se barselavdeling, føderom, stellerom osv.. fikk også ha en samtale med en jordmor :) Flaks at jeg tok omvisningen, for jeg føda dagen etterpå :P haha..

Var også på omvisning sist gang. Denne gangen skipper jeg det...

Jeg har ikke vært på omvisning noen av gangene :P

Nei jeg var ikke på noe omvisning. Følte ikke at jeg trengte det:)

På Haukeland arrangerer de omvisning for gravide, men de tar 1000,- per person for å bare vise en hel gjeng rundt hvilken vei de skal gå... Syns det høres helt merkelig ut... Skulle gjerne tatt en tur og fått se hva de har og hvordan det er inne på rommene og sånn, men vet faktisk ikke om man får se såpass for de 1000 kronene, eller om vi bare får vite hvilken etasje det er osv. Vi vet hvilken bygning det er så vi skal da alltids klare å lese på veggen hvor det er hen. Forhåpentligvis har vi flyttet til en annen del av landet før baby kommer, liker ikke store sykehus...

aldri vært på, følte ikke behovet for det sist og denne gangen skal jeg jo på samme plass så da er det jo greit :-)

Vi var på sykehuset der våre unger er født,. Var på poliklinisk kontroll ig spurte de hvordan dette var. Da ringte de bare ned på føden og spurte om noen kunne ta imot oss og vise oss litt. Null problem,kunne komme der og da og kosta null niks.

Tror ikke det er vanlig her. Men jeg jobber på sykehuset, så jeg tror kanskje jeg rusler innom en dag.

Back
Topp