Omvisning på sykehuset

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Er det mange som har vært? Jeg skal i dag, selv om jeg kanskje føler jeg har sett det meste der iom jeg var på føden en del ganger i jula:)

Jeg har vært på omvisning.. Syntes det var veldig bra :) da gikk vi gjennom hva som ville skje når du kom til føden og fødselen var i gang å fikk sett apparatene de har å hvordan ting fungerer

Var med første, så denne gangen dropper vi det.

Var igrunn veldig nyttig for oss førstegangsfødene, men det var ikke så mye en ikke visste fra før :) greit å ha sett seg rundt. Hadde ikke sett badekaret og slikt før da..

Er førstegangs selv, men må reise to timer for å komme til sykehuset så... det får holde at man må over dit når ting setter igang. Så noe omvisning blir det ikke på meg... men skal nu overleve det.

Var for noen uker siden, veldig greit å få litt "oversikt" :) fikk spørre om alt, og fikk god informasjon :)

Tror ikke de har kapasitet til omvisning på Haukeland, men de har en virtuell omvisning på nettsidene deres der du kan bla deg gjennom rommene og fødestuene :P

Tror ikke vi skal, har ikke vært noe snakk om det. Men skal på samtale på lokalsykehuset om 2 uker - mer interessert i å se "god start" enheten der (for barsel oppholdet) enn hva jeg er interessert i å se selve føden på sykehuset vi skal føde på. Mulig vi må opp på det sykehuset og i forkant ettersom snuppa ligger i sete..

Har lyst, men glemmer alltid å melde meg på :p de har hver tirsdag her :)

Har ikke vert med noen,men no føler jeg at jeg er kjent etter fire ganger:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Eg har aldri fått tilbud om det eg:o er det bare for de som går til jordmor, altså at det er ho som bestiller det?
Husker fra eg lå på klinikken, eg ringte på for å spør om eg kunne få melken. Då ble ho kjempe irritert å sa DET klarer no du sjøl.. då lurte eg på kossn i h** eg liksom skulle vite kor de hadde satt den:p men då er det vel fordi "alle" har fått omvisning :p

Jeg fikk brev fra jordmortjenesten i kommunen. Kanskje en må si fra til legen at en skal meldes på?
I tillegg til omvisning ble det vist alt av utstyr de kan bruke (vakuum, tang osv), smertelindring, og fortalt litt om hva som evt skjer ved hastekeisersnitt osv.

Men første så fikk oss ikke d for da jekk Ej bere me lege( jordmora hadde permisjon sjøl) så dinna gangen fikk oss tilbude å oss for:) he no da vør der å fødd før, men synst d va Kjekt å komme en tur på omvisning alika vel:)

Var i går. Veldig greit å få vite hvor en skal parkere, gå inn, henvende seg osv. Stort sykehus! Fylte ut papirer og fikk nyttig info om avdelingene der, når ta kontakt osv :)
Ble veldig virkelig at det nærmer seg!

Back
Topp