Jeg og sambo skal på omvisning på Kalnes i dag Noen andre som også skal?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende ringte du og avtalte tid? Jeg har tenkt at det er lurt med en omvisning før det braker løs ;-)
Jeg og sambo skal på omvisning på Kalnes i dag Noen andre som også skal?
Fortell fortell, hvordan var det?
Høres veldig bra ut, det blir nok som en drøm å føde samt barsleDet var veldig greit ok å vite hvor man skal gå å henvende seg så man slipper å være stressa på det fikk se føderommene, de hadde 9 rom, men bare 3 badekar, men ho sa at det hittils ikke har vært noe problem hvis man vil i badekar. Har også mulighet til å bruke lystgass i badekaret helt splitter nytt sykehus og det syntes. Jordmora fortalte at de ikke var fornøyd med antall barselrom (25 rom) det er mindre enn på det gamle sykehuset. Alle barselrom er enerom og og plass til far på overnatting Men ho fortalte at i februar for eksempel så var det veldig mange fler fødlser enn de trodde og da måtte de sende fedre hjem for å sove og dele opp barselrommene på 2. Fikk se de nye berømte fødesengene deres også men de så ganske bra ut de hadde sakkosekk og pilates ball på hvert rom samt sann stol man står og "henger i" Synes det så veldig greit ut og gleder meg til å føde på det sykehuset
Høres veldig bra ut, det blir nok som en drøm å føde samt barsle
Håper far kan være med dere på barsel da
Knip sammen he-he.Ja håper det! Ho sa at mars måneden var flere som skulle føde enn april måned så sann sett er det kanskje greit at han venter med å komme til april
Knip sammen he-he.
Jeg er litt spent på hvordan det blir på Ahus for meg, om de kommer til å ha skikkelig samlebånd med fødsler liksom. Sist fødte jeg i juli, fellesferie og greier, men så faktisk nesten ikke en sjel. Så jeg tenker at gikk juli greit, går vel alt greit
Fikk til og med enerom
Fått begge mine på Ahus - i Oktober. Med første måtte mannen sitte med babyen i plastboksen på føden mens jeg ble sydd etter keisersnitt (var ikke plass på barsel). Da lukket de skyvedøren mellom venterom og badekaret og jommen fødte en dame i badekaret 5 cm unna liksomKnip sammen he-he.
Jeg er litt spent på hvordan det blir på Ahus for meg, om de kommer til å ha skikkelig samlebånd med fødsler liksom. Sist fødte jeg i juli, fellesferie og greier, men så faktisk nesten ikke en sjel. Så jeg tenker at gikk juli greit, går vel alt greit
Fikk til og med enerom
Syns Ahus var kjempebra sist. Håper jeg ikke får allergi av fødselen denne gangen (kroppen min er litt rar), så jeg slipper bli på barsel. Hadde vært koselig med litt hotell tid i stedet. Men min mann ble lagt inn som ledsager sist da, så vi hadde det topp, men kan jo ikke regne med enerom og samme luksus denne gangen liksom.Fått begge mine på Ahus - i Oktober. Med første måtte mannen sitte med babyen i plastboksen på føden mens jeg ble sydd etter keisersnitt (var ikke plass på barsel). Da lukket de skyvedøren mellom venterom og badekaret og jommen fødte en dame i badekaret 5 cm unna liksom
Men når det ble plass på barsel fikk jeg enerom - helt gull!
Hotell med nr 2!
Hehe, en opplevelse det I hvert fall når mannen forteller om detSyns Ahus var kjempebra sist. Håper jeg ikke får allergi av fødselen denne gangen (kroppen min er litt rar), så jeg slipper bli på barsel. Hadde vært koselig med litt hotell tid i stedet. Men min mann ble lagt inn som ledsager sist da, så vi hadde det topp, men kan jo ikke regne med enerom og samme luksus denne gangen liksom.
Heftig med andres fødsel så tett på