Omvisning på fødeavdelingen

koalababy

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Juligull2021
Flere første eller flergangsfødende som har vært/skal på omvisning?
Fikk virkelig sommerfugler i magen denne gangen og..gru/gleder meg veldig til fødselen...syns det er bra å ha sett der man skal føde og alt med parkering osv..tok med mannen for å vise han hvor vi skal gå:p

Litt usikker på om vi skal på omvisning. Har ikke snakket om det. Men nå har vi noe mer å finne ut av [emoji14]

Vi har vært, og det var ærlig talt ikke kjempenyttig. Litt skuffende opplegg. Det var på Haukeland.

Jeg har ikke vært, men denne gangen er jeg så godt kjent fra forrige gang, så tenker at det går helt fint! Da vi fikk 2-åringen hadde jeg aldri vært på sykehuset vårt bortsett fra OUL + en samtale i forkant av fødsel, så jeg ante ikke hvor vi skulle [emoji23] Heldigvis visste mannen, da..
Så skulle nok gjerne vært på det før han ble født [emoji4]

Hva slags informasjon får dere på omvisningen?

Vi fikk bare et par-tre setninger om hva som fantes av utstyr og muligheter på føderommene på hver avdeling (en avdeling for risikofødsler, med masse utstyr, og man måtte på en annen avdeling for barsel, en annen avdeling med både fød og barsel, med badekar uten mulighet for å føde i badekaret, og en siste avdeling for "naturlig" fødsel med mulighet for å føde i badekar, men man kunne ikke få epidural og det var bare vanlig rammemadrass). Så fikk vi se mottagelsesrommet. Det var uhyre rask gjennomgang, og det var ikke spesielt nyttig, syntes jeg.

Back
Topp