Omvisning på føde-og barsel;)

Renate79

Flørter med forumet
Heia.
I går var vi 8 par som var på omvisning på føde og barsel avdelingen. Og det satte sannelig tankene og følelsene i sving gitt!! Fikk ikke sove i natt, da jeg tenkte og tenkte....Gruer meg ikke, men det er jo litt av en opplevelse vi skal igjennom sånn etterhvert.....og det er liksom så NÆRME også. Desember måneden er like om hjørnet, og fødselen kan jo forsåvidt skje når som helst. Dere vet hva som sies om fullmåne forresten? At det er da fødsler kan settes i gang....Det var fullmåne i går da.....he he, vi kom oss i værtfall igjennom den natta. Neste fullmåne er 29 desember....

Kan jo bli endel fødsler til nyttår, da [&:]

å nei...ikke si at det blir romjulsbarn på oss da[:D]skal knipe igjen så godt jeg kan til klokka har slått 12 på nyttårsaften[:D][:D][:D]

hehe.. jeg også.. skal ikke ha noe unge i ÅR nei ;)

Jeg syns også alt ble mye mer virkelig etter omvisningen på sykehuset... spesielt siden vi ble vist akkurat den fødestua vi får... med mindre det er 2 tvillingpar som vil ut den dagen da... Jeg ble litt satt ut av at akkurat her skal jeg ligge å presse ut 2 jenter, og verden vil aldri mer bli det samme..... Skrekkblandet fyd, kan det vel kalles...

Om noen kommer til å føde i desember av oss, så er vel sjansen størst hos meg[;)]Håper likevel at det blir i midten av desember da, og ikke i romjula... Snakk om dårlig planlegging av en tvillinggraviditet[:D][:D][:D][:D]

Huff huff..... hadde ikke hørt den om fullmåne jeg. Og det er rundt da jeg har termin. Vel, jeg får knipe igjen til over nyttår....hehehehe..... akkurat som om det funker.....
Klem

Ja huff, får holde seg inne til etter nyttår. Jeg er så sikker på at jeg må inn lillejulaften eller noe sånt... Ligge på sykehuset hele julen frister ikke så mye gitt...[&:][&:][&:]

1.Januar er helt greit!!![;)]
Men,er jo ikke vi som bestemmer...Dissa tassene titter ut når de selv vil![8D]

Back
Topp