omvisning på Ahus?

BflyW

Elsker forumet
Er det noen som vet om man kan få omvisning på fødeavdelingen på Ahus?

det får du vel i forbindelse med svangerskapskurs, eller tar jeg feil?

mulig det. Det sto noe i papirene fra Ahus om at vi skulle få info om sv.skapskurs på ultralyd, så da får jeg vel vite mere da...

jeg fikk aldrig noe tilbud på verken sv.kurs eller omvisning, skal også føde der....[&:] så spørr når du er der hvist ikke dem sier noe.

I forbindelse med ultralyd får man tilbud om svangerskapskurs. Det er hver onsdag på dagtid og passer fra 30. svangerskapsuke. Kurset varer 1 dag og tar opp temaer som svangerskap, fødsel og barseltid. Det er omvisning på føde og barselavdelingen den dagen. Pris: 400,-. Det er kun i forbindelse med kurset man får omvisning svarte de meg når jeg spurte en dag.

Jeg var på svangerskapskurs tidligere denne uken. Da skulle det egentlig være omvisning på føden, men det var så fullt der at vi fikk ikke komme inn. Jeg jeg har allerede vært innlagt der en gang pga komplikasjoner, så jeg vet hvordan det er der fra før heldigvis. Veldig hyggelige mennesker som jobber der[:D]

Jeg gikk til jordmor og hun informerte meg om kurs som ble holdt på ahus, av en jordmor der, det tok fire timer og vi var på brannstasjonen på lørenskog og hadde omvisning på føden og barsel, da viste hun hjelpemidler, senga, stillinger, apparater osv- kjempe bra, og fedre fikk full info om alt parkerings greiene..

jeg fikk tilbud om svangerskapskurs på helsestasjon av jordmoren. Inkludert i kurset er omvisningskveld på ahus. Ta kontakt med helsestasjonen for å forhøre deg om det.

Tusen takk for alle gode svar!

Back
Topp