Omvisning KK haukeland

Lillenurk93

Elsker forumet
Marslykke 2016
Noen som vet hvilket tlf nummer man kan ringe for å høre om man kan få snakket med en jordmor og evt fått en omvisning på KK.

Har ikke fått vært hos jordmor grunnet jordmor i kommunen og alle nærkommunene er sykemeldt og har vært sykemeldt gjennom hele svangerskapet og er sykemeldt til baby e kommet tio verden..

Å jeg som førstegangs kunne tenkt meg en prat med en jordmor som kan litt mer enn enn lege nå som det nærmer seg fødsel og slikt.. har sett på alle videoene til KK på nett men føler ikke drt hjelper så mye..

Beklager for laangt innlegg! :-)

Trodde de hadde sluttet med omvisning der pga nedbemanning... vet de holder fødselsforberedende kurs som inkluderer omvisning. Koster 1200 kr. Kanskje noe for deg? :)

Trodde de hadde sluttet med omvisning der pga nedbemanning... vet de holder fødselsforberedende kurs som inkluderer omvisning. Koster 1200 kr. Kanskje noe for deg? :)
Åjaa, kansje det! :-) men får ikke sambo med på kurset, han kunne liksom bare tenkt seg prat og omvisning han også! ;-) men vi får se

Jeg ville ringt inn til sykehuset og hørt! Sykt om man ikke skal få omvisning :O Du kan sikkert høre i resepsjonen hvem du skal snakke med og bli satt over :)

Jeg ville ringt inn til sykehuset og hørt! Sykt om man ikke skal få omvisning :O Du kan sikkert høre i resepsjonen hvem du skal snakke med og bli satt over :)
Jordmor sa til meg at de har sluttet med omvisning. Men det er jo helt vill nedbemanning der for tiden. Og den ene fødestuen stenges i helger/helligdager osv, så det forundrer meg ikke at man ikke får omvisning lenger. De kutter der de kan.

Jordmor sa til meg at de har sluttet med omvisning. Men det er jo helt vill nedbemanning der for tiden. Og den ene fødestuen stenges i helger/helligdager osv, så det forundrer meg ikke at man ikke får omvisning lenger. De kutter der de kan.
Jeg har ikke ord.. Sykt! :O

Syykt,, enda værre med denne nedbemanningen.. som om ikke vi førstegangsfødene gruer oss nok til fødsel

Syykt,, enda værre med denne nedbemanningen.. som om ikke vi førstegangsfødene gruer oss nok til fødsel
Ja, det er helt grusomt. Jeg har pratet litt med jordmor om det og akkurat rundt fødsel vil nok bemanningen være ok da de ikke har lov til noe annet... Det er barseltilbudet det går værst utover. Jeg vil gjerne føde på Storken, men siden det er umulig å planlegge fødsel utifra åpningstidene til Storken så må jeg innstille meg på at den gjerne er stengt. Jeg tror rett og slett at jeg bare må legge bort alt av forventninger.

Ja, det er helt grusomt. Jeg har pratet litt med jordmor om det og akkurat rundt fødsel vil nok bemanningen være ok da de ikke har lov til noe annet... Det er barseltilbudet det går værst utover. Jeg vil gjerne føde på Storken, men siden det er umulig å planlegge fødsel utifra åpningstidene til Storken så må jeg innstille meg på at den gjerne er stengt. Jeg tror rett og slett at jeg bare må legge bort alt av forventninger.
Jeg vil også på storken, men har ikke noe store forventninger.. tror det er best å ikke ha så mye forhåpninger før man skal inn dit,, håper bare de latt meg komme inn tidlig nok da jeg har over 1 times kjøretur til KK og min mor har hatt 4styrt fødsler (så greit å ha det i baktankene) ! ;-)

Jeg vil også på storken, men har ikke noe store forventninger.. tror det er best å ikke ha så mye forhåpninger før man skal inn dit,, håper bare de latt meg komme inn tidlig nok da jeg har over 1 times kjøretur til KK og min mor har hatt 4styrt fødsler (så greit å ha det i baktankene) ! ;-)
Satser på at vi begge får komme på Storken og at alt går fint :)
Ja, hjelpemeg... det må de jo nesten ta hensyn til! Har du snakket med jordmor om det? Hvor bor du?

Satser på at vi begge får komme på Storken og at alt går fint :)
Ja, hjelpemeg... det må de jo nesten ta hensyn til! Har du snakket med jordmor om det? Hvor bor du?
Håper på det.. nei, jordmoren som hører til her ute har vært sykemeld siden august og er ikke tilbake før i midten av mars så får ikke snakket med noe jordmor :-/ men har en lege som prøver så godt han kan på å forklare ting og tang :-)

Hei! Jeg fikk et skriv av jordmor på sist kontroll; På kk har de nå et prosjekt hvor du kan få såkalt innskrivning før fødsel hos jordmor, gjelder gravide i uke 36. Der skal man få info om føde- og barselavdelingene, og samtidig sjekke at alt av papirer og sånn er ok. Varer ca 30 min, og er kl 13 på hverdager.
Time bestiller du på 55974338

Jeg vet ikke om du blir vist rundt, men det er gjerne bedre enn ingenting?

Back
Topp