Omvisning føden

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Om man ønsker omvisning på føden ringer man bare og sier: Hei kan vi komme på omvisning i kveld?
Noen som har erfaring, er forresten på Ahus det gjelder :)

Vi ringte Ahus før vi fikk første og ba om omvisning. Husker vi hadde omvisning der bare oss og en jordmor. Fikk se fødestuene osv.

Bare ring du :)

Ingen erfaring med ahus, men på Fredrikstad bare ringte jeg barselavdelingen og spurte. Da ble vi satt opp på felles visning med 4 andre par:)
Så her tar de det i grupper ihvertfall

Vi ringte Ahus før vi fikk første og ba om omvisning. Husker vi hadde omvisning der bare oss og en jordmor. Fikk se fødestuene osv.

Bare ring du :)

Ringte du samme dagen som du ønsket omvisning? Ellers er det vel vanskelig å vite om de har kapasitet til det

Ringte du samme dagen som du ønsket omvisning? Ellers er det vel vanskelig å vite om de har kapasitet til det

Nei, mener jeg ringte på forhånd og så fikk et tidspunkt å komme på. Men d er snart 7 år siden da. :) Kan være annerledes nå. Men bare ring de og hør du, så sier de hvordan d funker :)

Vi fikk beskjed om å ringe og så fikk de avgjøre der og da om de hadde kapasitet til å ta det. Noen dager er det rolig på føden slik at de har tid, andre ganger ikke.

De har vel fast en gang i uken man hvertfall kan melde seg på

Vet de har fødetreff, men det er på dagtid så det passer litt dårlig.
Men jeg ringte inn og så lenge vi kunne komme i løpet av 1 time så kunne vi komme, så nå har vi vært der :)

Back
Topp