Omvendt psykologi!!!

x1xPastella

Forumet er livet
Skal vi prøve det på meg neste mnd??? Vi gjør det....

Ingen lykkeønskninger og ikke noen kryssa fingra fra noen til meg!!!!! Kanskje omvent psykologi hjelper!!!
Det hjelper jo noen ganger generelt når det gjelder barn!!!!

hihi.. ok..
Da "håper vi" at du ikke blir gravid neste måned heller[;)]

argh! Det føltes råttent å si[:@], men du vet jeg mente det godt[8|]

du får nok ikke barn i det hele tatt skal du se.. må bare sitte der du [;)] (du skjønte ironien ikke sant?? jeg er ikke så slem.)

Hehe moro!!! Mye morsommere å lese det her når jeg vet dere ikke mener det... Tjihi... Si masse stygge ting!!!
Egentlig så er det vel jeg som skal det som er i dårlig humør som har fått denne lille tanta på besøk!!!

Nei, huff! Beklager at jeg sa det var synd du fikk tanta i sted! [:@] Det var virkelig upassende! Håper du har henne leeenge! Gjerne i ni mnd, så kan du se lenge etter terminen!!! Flinke tante RØD![;)]

Huffamei![8|]

hehe jeg ler!!!
9 mnd er ikke lenge nok!!!

Ja tenk det hadde vært helt for j.... går jo glipp av julebordsesongen å greier!!!

Hva er adressen din Pastella?? Tenkte jeg skulle sende deg en pakke kondomer så du ikke blir gravid. Det ville jo vært krise!!![;)]

Min adresse er Paradis!!!
Tusen takk for kondomene

Jah! De skal brukes flittig! 3 stk om gangen!! Vil ikke at noen stygge små rumpetroll skal lekke ut! [;)]

Okey den er god... Husk å ha de med sæddrepende glidemiddel på da

Ja, tenkte jeg skulle sende med en tube sånn krem også.. Bare husk på å klæsje skikkelig på med den, så vi er heelt sikker på at du IKKE blir gravid. Vil ikke at du skal få barn neste sommer![;)]

Nei det er klart det! På julebordet skal man jo drikke seg snydens og ligge i grøftekanten....

Hehe.. det er litt vanskelig i kvinnedominert yrke da...

Det var kjempe morsomt å lese ja.. Den fantasien deres er jo helt på topp hvertfall[:D]

Eller er vi litt for trøtte kanskje...
ja kjønn gjør ikke noe... Inspirert av hotel cæsar

Hehehe.. Hotell Cæsar faktisk! Genialt.. Tror også du er litt trøtt Therese.. [:D]

Ja jeg ligger jo i senga da, og som vanlig klarer jeg ikke legge dataen vekk... I allefall ikke nå når det er så fart og mye
koselige kommentarer på forumet!!!

Dere har alle gjort denne vanskelige perioden litt lettere!!!

Vi gjør jo alt for at en flott jente som deg skal ha det bra[:)]

blir jo helt smigra her!!! Blir ikke lett å leve sammen med jeg når dere sier så mye fint...

Back
Topp