Omublering

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
Var ikke så lurt med bekkenløsning og lite energi....
Ble veldig fint det jeg har ordnet men nå står jo resten av stuen på halv 8 å energien er brukt opp :p *hahahaha*

ImageUploadedByBV Forum1471176395.115400.jpg

Hehe, husker jeg også satt i gang med noe sånt da jeg gikk gravid sist. Ble veldig fornøyd! Men var helt ødelagt i en god uke etterpå. Så mannen var ikke like fornøyd med påfunnet mitt :p

Hehe, husker jeg også satt i gang med noe sånt da jeg gikk gravid sist. Ble veldig fornøyd! Men var helt ødelagt i en god uke etterpå. Så mannen var ikke like fornøyd med påfunnet mitt :p

Haha ja ender vell opp i sofaen i kveld hvertfall :)

Så fint :) Veldig glad i khaler omagi ser eg ;)

Haha ja, syntes det er kjempe fint og fikk det av ALLE da vi flyttet inn i det nye huset for litt over et år siden!
Nå er alt samlet på et sted istede for at det står over hele stua (har stor stue) :p

Men veldig glad i pynt, som min mann sier, det står noe over alt :p haha (jeg syntes ikke det er så galt da!

Men så fint det ble!

Jeg har også litt av noen prosjekter bak meg i ventetiden, hehe. Det går ut over bekken, men så utrolig deilig å få ting gjort!

Denne gang skal jeg plante litt i hagen og bake et lass med wienerbrød for å fylle opp frysen til barseltiden. :D
Jeg fant en oppskrift på sukkerfeen jeg gleder meg til å prøve.

Back
Topp