Omtenksom storesøster!

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Etter jordmortimen igår tenkte jeg at det var greit å dobbeltsjekke fødebagen. Tittet da også oppi sekken storesøster skal ha med.

Og der fant jeg noe hun selv har pakket inn med ark. Og skrevet noe om "verdens vakreste babis" utenpå. *Smelt*. Er dette søskenkjærlighet?

Vet ikke om gaven er til meg og pappaen, eller til babyen, men synes det er så koselig at hun har ordnet det helt selv! Jeg lot den ligge oppi sekken, og har ikke spurt henne om den. For regner med at hun ha det som sin egen overraskelse! :)

Hormoner på høyspreng kanskje, men der måtte jeg felle en tåre.... sukk, så herlig!
For en fantastisk storesøster ♥

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Hun gleder seg nå :)
Kom en tåre og to her også nå, det er så lite som skal til❤

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Hormoner på høyspreng kanskje, men der måtte jeg felle en tåre.... sukk, så herlig!
For en fantastisk storesøster ♥

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥
Ja, ble så glad i mammahjertet mitt! :)
Det er jo ikke mange måneder siden hun gråt over å skulle bli storesøster. Så utrolig herlig! :)

Hun gleder seg nå :)
Kom en tåre og to her også nå, det er så lite som skal til❤

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤
Ja, nå gleder hun seg masse! :)
Øver på å gi morgenklem ved sengen hennes også! Hi hi! ;)
Hun tar frem skammel, og ser om hun rekker ned i sengen for å gi kos. Herlig! :)

Etter jordmortimen igår tenkte jeg at det var greit å dobbeltsjekke fødebagen. Tittet da også oppi sekken storesøster skal ha med.

Og der fant jeg noe hun selv har pakket inn med ark. Og skrevet noe om "verdens vakreste babis" utenpå. *Smelt*. Er dette søskenkjærlighet?

Vet ikke om gaven er til meg og pappaen, eller til babyen, men synes det er så koselig at hun har ordnet det helt selv! Jeg lot den ligge oppi sekken, og har ikke spurt henne om den. For regner med at hun ha det som sin egen overraskelse! :)
Så utrolig koselig! :) Veldig hyggelig når søsknene er så omtenksomme :) Spesielt koselig er det jo om det er noe hun har skrevet/laget selv ;)

♡Termin 15 juli♡

Back
Topp