omstilling...

Makko med 3 gull

Gift med forumet
Var på ultralyd i dag. Var veldig innstilt på at det var en ny gutt på vei. Har 2 fra før og i mannens familie er det nesten kun guttebarn. Men i magen er det ei tilsynelatende frisk lita jente. Kjenner at jeg må omstille litt i hodet, jeg "kan" jo gutter nå

Fler som har det slik?

Så gøy!! Hehe, liten omstilling, men blir bare bra:)
Min første er gutt - enkelt og greit! Nr 2 jente - en hel del annerledes, men bare gøy! (Siste vet jeg ikke enda.)
Gratulerer med jente! :)

Jeg har 2 gutter selv og er veldig spent på hva dette blir. Jeg og kan gutt men blir både spennende og skummelt hvis det viser seg og være jente. Min søster har 3 gutter og mannen sin bror har 2 gutter så blir eventuelt første jente i den generasjonen :p har ul på fredag så da får vi se:)

Jeg har det også sånn. Synes det er helt fjernt at jeg har en gutt i magen. Jeg har jo kun en jente fra før, men jeg så liksom for meg en jente til.
Jeg var så fjern for tanken at jeg bortforklarte det med at det kunne være navlestrengen vi så osv, og til slutt satt jordmor foten ned og sa: Hvis ikke det der er en gutt så vil jeg veldig gjerne høre fra dere, for da må vi i så fall slutte å uttale oss om kjønn på disse undersøkelsene ;)

For en koselig overraskelse da. :) Morro å ha begge kjønn også, selv om det blir en ny utfordring. ;)

Gratulerer så mye. :)

Gratulerer med en jente :-) med to eldre brødre å se opp til så skal du ikke se bort fra en skikkelig guttejente (jeg var ihvertfall når jeg var liten) :-)

Jeg har 2 gutter selv og er veldig spent på hva dette blir. Jeg og kan gutt men blir både spennende og skummelt hvis det viser seg og være jente. Min søster har 3 gutter og mannen sin bror har 2 gutter så blir eventuelt første jente i den generasjonen :p har ul på fredag så da får vi se:)
Dette blir eneste jente i den generasjonen, og jente nr 4 på 4 generasjoner (med mange barn!).

Det er to gutter som blir veldig fornøyd...

Har bare en gutt fra før, men alle tror det blir jente. Og om det er jente kjenner jeg litt på den... Er jo gutt jeg "kan" :p

Hadde det sånn, da jeg fikk vite, at vi får gutt. Er jo jente jeg kan, så er omstilling for meg også.

Akuratt det samme tenkte eg. Har 2 jenter. Og nå er det ein gutt i magen. Sa det til mannen på vei heim fra ul : denne må du ta deg av for dette kan ikkje eg :p haha :p tror vi alle såg for oss ei jente til. Og minste jenta ville kun ha lillesøster. Men ho tok det heldigvis bra når vi kom med ul bilde og sa dette er lillebror :) nå har eg hatt noen dager og tenke på det. Så nå er det mer glede at det et nytt enn skummelt :) nå må eg bare ut og handle klær og sengklær osv i andre farger. Her går alt i rosa :p

Back
Topp