Omslagskjole

Brennlotto

Gift med forumet
Mailykke 2018
Vårspirene 2021
Jeg ønsker meg en omslagskjole til å bruke i barseltiden, men sliter med å finne noen jeg liker. Regner med jeg må ha str m/L og den må gå ned til knærne :) er 162 cm høy.

Har dere noen tips? :) gjerne kjoler i duse farger og som er rimelige siden sjansen for gulp er megastor og dem må vaskes hyppig :hilarious:
 
Jeg ønsker meg en omslagskjole til å bruke i barseltiden, men sliter med å finne noen jeg liker. Regner med jeg må ha str m/L og den må gå ned til knærne :) er 162 cm høy.

Har dere noen tips? :) gjerne kjoler i duse farger og som er rimelige siden sjansen for gulp er megastor og dem må vaskes hyppig :hilarious:
Er på jakt etter samme type tips :)
Hadde tenkt å sy meg noen omslagskjoler og -topper tidlig i graviditeten, de virker bra til både amming og varierende kroppsfasong. Men så har det bare ikke blitt noe sying på mange måneder...
 
I den tid eg handla kle til meg sjølv, som er ei gid stund sidan, hadde Indiska eindel omslagskjolar.
 
Synes Zalando har mange fine, men så er jeg glad i litt klare farger i stedet for pastell og duse toner. Men anbefaler deg å titte der om du ikke har gjort det allerede :)
 
Synes Zalando har mange fine, men så er jeg glad i litt klare farger i stedet for pastell og duse toner. Men anbefaler deg å titte der om du ikke har gjort det allerede :)
Takk, skal sjekke det ut :) synes det er litt vanskelig å bestille omslagsklær på nett, mtp skjørtlengde og brystvidde.
 
Jeg kjøpte meg akkurat et omslagskjole på nett fra HM og venter den i posten i morgen! Var på
Tilbud til 150,- Ser HM har mange andre fine også!
 
Gå på bubbleroom, Nelly etc å søk på «wrap»
 
Kan anbefale bonprix.no også. De har masse rimelig og en god del mer ammeklær enn Zalando, syns Zalando har best utvalg på gravidklær.
 
Synes de har mange fine på https://sostyle.no/
Har selv bestilt en derfra :) salg også på noen nå.
 
Syns det er ganske mye fint både på bonprix og Zalando. Bonprix er litt mer tungvint å finne fram på enn Zalando, men det er jo en bagatell.
Har kjøpt en enkel ammekjole på bonprix, også har jeg noen omslagskjoler fra zalando fra før av som jeg tenker vil fungere greit til amming.
Ellers har jeg kjøpt en del topper begge steder og undertøy på bonprix. Syns det er bedre utvalg i større størrelser på bonprix.
 
Back
Topp