Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge syntes dere det var praktisk å bruke omslagsbodyer? Var det kun den første tiden, eller er det greit å kjøpe noen i større størrelser også?
Vet ikke om de andre omslagsbodyer var slik, men de 3 stk som jeg fikk fra hm var jo nesten umulig! Totalt 7 knapper, tok så lang tid at hun lille ble utålmodig før jeg fikk knepet igjen alt
Vi brukte de til og med str 68 vi, synes de var så greie å brukeHvor lenge syntes dere det var praktisk å bruke omslagsbodyer? Var det kun den første tiden, eller er det greit å kjøpe noen i større størrelser også?
Tror de vi hadde hadde først 1 knapp på ene siden, så bretta vi stoffet over og festa 2 knapper. Og så 2-3 knapper i skrittet da, sånn som de fleste bodyer harVet ikke om de andre omslagsbodyer var slik, men de 3 stk som jeg fikk fra hm var jo nesten umulig! Totalt 7 knapper, tok så lang tid at hun lille ble utålmodig før jeg fikk knepet igjen alt
Ya. Da tror jeg at vi går for vanlige bodyer. Fikk aldri helt teken på det. Mannen og tulla mye når han skulle skifte på hun lillaTror de vi hadde hadde først 1 knapp på ene siden, så bretta vi stoffet over og festa 2 knapper. Og så 2-3 knapper i skrittet da, sånn som de fleste bodyer har![]()
Har kjøpt på Lindex, veldig greit siden det er 2 str i en body 50/56I tillegg er de rimelige i forhold til andre omslagsbodyer, 99,- tror jeg det var
![]()
Noen som har tips om hvor jeg kan finne omslagsbodyer til baby? Sliter sånn med å i det hele tatt finne de, og det var det beste plagget vi hadde til forrigemann
Gjerne både på nett og i fysisk butikk![]()