Omslagsbody

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Noen som har tips om hvor jeg kan finne omslagsbodyer til baby? Sliter sånn med å i det hele tatt finne de, og det var det beste plagget vi hadde til forrigemann :p
Gjerne både på nett og i fysisk butikk :)

Jeg mener jeg har kjøpt på Lindex og KappAhl. HM har også noen. :)

Englebarn.no har noen skikkelig herlige i ull/silke. Absolutt en favoritt til forrige baby. De får straks inn ny forsyning :)

De har jo noen ganske fine i ull på barnas hus :) Joha har noen omslagsbodyer og hel dress som jeg kan tenke meg hvertfall :) Ellers fant jeg fine på h&m :)

Anbefaler de fra Lindex. Myke og veldig stretchy. Også har de forlenger nederst :D

Lindex sine er veldig myke og gode. De selger også en del på H&M og KappAhl.
Har også kjøpt en dyr en til å ha med i sykehusbagen til baby. Den er i bambus og kjøpt på Babyshop og er i merket Hust & Claire :)

Nøstebarn, Joha, H&M, KappAhl.

Jeg har kjøpt de nå både på HM og lindex:)

Har selv slitt med å finne det i ull... virker som det er så mye utplukket i de minste størrelsene på nettsidene! :/ Får ta meg en tur til barnas hus istedenfor. Synes for eksempel nøstebarn blir litt for dyrt - 300 kr for en body er litt i overkant! Selv om de sikkert er fine og holder litt lengre.

Har selv slitt med å finne det i ull... virker som det er så mye utplukket i de minste størrelsene på nettsidene! :/ Får ta meg en tur til barnas hus istedenfor. Synes for eksempel nøstebarn blir litt for dyrt - 300 kr for en body er litt i overkant! Selv om de sikkert er fine og holder litt lengre.
300kr er vel mye ja, enig med deg der :)
Ull er jo det beste, men der sliter jeg i hvert fall med å finne fine omslagsbodyer til ok pris..

300kr er vel mye ja, enig med deg der :)
Ull er jo det beste, men der sliter jeg i hvert fall med å finne fine omslagsbodyer til ok pris..

Enig der! Synes det blir i overkant dyrt. Lurer på å sy selv, kan kjøpe janusull i metervare, men det var så vanskelig sist jeg prøvde...

Vi har kjøpt endel av de på apotek1 :) bestilte på nettet, rundt 160kr pr stykk. Kjøper man over 500kr får man 100kr rabatt pr 500 man handler over. Ikke store summen, men er greit å ha med seg :)

Back
Topp