Bkno9087872
Forelsket i forumet
Hvor kan jeg finne ULL omslagsbodyer(?) i str 50-62? Finner ikke på butikk og er helt tom for nettsider
Finner masse av vanlige bodyer men ikke ull..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor kan jeg finne ULL omslagsbodyer(?) i str 50-62? Finner ikke på butikk og er helt tom for nettsiderFinner masse av vanlige bodyer men ikke ull..
https://www.apotek1.no/produkter/we-omslagsbody-100-ull-hvit-str-50-60-1stk-894509p Har kjøpt slike, de har bare i hvit og marineblå! Fikk det lokale apotek1 til å bestille inn for meg i str jeg skulle ha. Så kom det etter noen dager, betalte i butikken! Kjempedeilig kvalitet på denne ulla, er Janus exlusive sto det på de jeg kjøpte i alle fallHvor kan jeg finne ULL omslagsbodyer(?) i str 50-62? Finner ikke på butikk og er helt tom for nettsiderFinner masse av vanlige bodyer men ikke ull..
Joha har omslagsbodyerHvor kan jeg finne ULL omslagsbodyer(?) i str 50-62? Finner ikke på butikk og er helt tom for nettsiderFinner masse av vanlige bodyer men ikke ull..
Jeg kjøpte på Nøstebarn nå, str 56-62 i ull og silke![]()
Joha har mange ihvertfall!
Ja de er ganske dyre, men av tidligere erfaring så kan man bruke de en stundFinner bare til nesten 300kr, synes det kanskje er litt mye for en body![]()
Ja de er ganske dyre, men av tidligere erfaring så kan man bruke de en stund![]()