Omslagsbody i ull

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Noen som vet hvor jeg får tak i dette som ikke koster 300 kr pr plagg? :)

Det lurer jeg også på, hadde vært kjekt å hatt :)

Vi kjøper mye brukt, gjerne på byttesentralen eller på finn.no ;)

Og ellers er jeg medlem i alle klubbene de ulike butikkene har. Nå får man jo for eksempel 30% rabatt på et helt kjøp på Cubus hvis man melder seg inn der (aner ikke om de har omslagsbodyer i ull altså).

Og litt sent nå, men når det ikke er sesong er det ofte på tilbud, så da kan da kan man gjøre kupp :)

Vi kjøper mye brukt, gjerne på byttesentralen eller på finn.no ;)

Og ellers er jeg medlem i alle klubbene de ulike butikkene har. Nå får man jo for eksempel 30% rabatt på et helt kjøp på Cubus hvis man melder seg inn der (aner ikke om de har omslagsbodyer i ull altså).

Og litt sent nå, men når det ikke er sesong er det ofte på tilbud, så da kan da kan man gjøre kupp :)

Skal ha babyshower gave og, så det vil jeg gjerne kjøpe nytt:) men greit å sjekke noe brukt til eget bruk og ja :)

Da har jeg svidd av litt penger på stylepit.no :D

Bare sånn til opplysning.. Jeg ble kjempeskuffet av joha sine omslagsbodyer. For det var liksom ikke dobbelt stoff over magen som det pleier å være..så bodyen gikk bare sammen der knappene gikk! Så der kom det mye luft inn og de spriket jo Til og med på min slanke frøken!!
Ikke sikkert alle joha er sånn da.. Bare ble så skuffet av det selv

Bare sånn til opplysning.. Jeg ble kjempeskuffet av joha sine omslagsbodyer. For det var liksom ikke dobbelt stoff over magen som det pleier å være..så bodyen gikk bare sammen der knappene gikk! Så der kom det mye luft inn og de spriket jo Til og med på min slanke frøken!!
Ikke sikkert alle joha er sånn da.. Bare ble så skuffet av det selv

Takk for opplysning:) De er allerede bestilt, så får vi se hvordan de er.

Og om hun som skal få i gave, håper jeg evnt ulldressen jeg strikker kan veie opp for litt om hun ikke liker bodyene :D

Jeg så noen ull-omslagsbodyer på Barnas hus tidligere, men jeg sjekket ikke pris, og det er jo mulig det var Joha (som jeg ser noen beskriver at de ikke har dobbelt tøy på magen :()
Vet ikke om Sparkjøp har noe?

Jeg så noen ull-omslagsbodyer på Barnas hus tidligere, men jeg sjekket ikke pris, og det er jo mulig det var Joha (som jeg ser noen beskriver at de ikke har dobbelt tøy på magen :()
Vet ikke om Sparkjøp har noe?

Sparkjøp har stort sett tom og trine. Og de syns jeg passer til litt større babyer siden de må dras over hodet. Ikk overlapp engang :(
De hadde vel noe safa og, men fant ikke noe omslagsbodyer.

Får bare håpe det er litt brukbare selv om de ikke har dobbelt lag.

Sparkjøp har stort sett tom og trine. Og de syns jeg passer til litt større babyer siden de må dras over hodet. Ikk overlapp engang :(
De hadde vel noe safa og, men fant ikke noe omslagsbodyer.

Får bare håpe det er litt brukbare selv om de ikke har dobbelt lag.
Men den her ser ut til å være dobbel?
http://villekulla.no/produkt/overdeler/body/ullbambus-body-msideknapper-map-orkide
Jeg mener den er helt fantastisk i kvalitet også? (Vet den finnes på Barnas hus og Tøff og liten og)
Tror dessuten det er gratis frakt på villerkulla nå :)

Men den her ser ut til å være dobbel?
http://villekulla.no/produkt/overdeler/body/ullbambus-body-msideknapper-map-orkide
Jeg mener den er helt fantastisk i kvalitet også? (Vet den finnes på Barnas hus og Tøff og liten og)
Tror dessuten det er gratis frakt på villerkulla nå :)

De hadde denne på stylepit også.

Får bare vente å se. Ser ihvertfall ut som den ene jeg bestilte har dobbelt lag, den jeg hadde tenkt som gave :)

Hvis ikke skal de nok bli brukt allikevel :D Liker ikke å dra trange bodyer over hodet på nyfødt.

De hadde denne på stylepit også.

Får bare vente å se. Ser ihvertfall ut som den ene jeg bestilte har dobbelt lag, den jeg hadde tenkt som gave :)

Hvis ikke skal de nok bli brukt allikevel :D Liker ikke å dra trange bodyer over hodet på nyfødt.
Nei det er mye snedigere med omslagsbodyer :)
Men om du ikke bare MÅ ha ull så har de fine i bomull på H&M og KappAhl også da. Vi hadde mange derfra med første :)

Nei det er mye snedigere med omslagsbodyer :)
Men om du ikke bare MÅ ha ull så har de fine i bomull på H&M og KappAhl også da. Vi hadde mange derfra med første :)

Stort sett der jeg handler, men vil gjerne ha litt ull til høstbaby og :) også til min har jeg masse bomullsbodyer etter storesøster som er sommerbaby :)

Back
Topp