Omslagsbody eller vanlig?

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Hva går dere for??

Leste at en burde ha omslagsbodyer første tida, men alle bodyene jeg har fått av min søster er til å ta over hodet.

Noen med erfaringer å dele??

Jeg har bare kjøpt vanlige hittil, både fordi jeg ikke har kommet over omslagsbodyer som har fallt i smak, og fordi min svigerinne likte de vanlige best, så jeg har tenkt at det helt sikkert er bra nok her og :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Med mitt første måtte jeg handle omslagsbodyer etter at vi kom fra sykehuset. Jeg synes det er vanskelig å kle over hodet på de små kroppene :)
Har kjøpt nå noen stk på Name It :)

Sniker fra februar : Omslagsbody er et must syns jeg, helt håpløst å ta på så små noe som må tvinges over hodet. Når de holder hodet selv blir det enklere :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Omslagsbody, men har litt begge deler. Mye enklere å ta på de første ukene :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Hadde begge deler til storebror, og har kjøpt noe nytt av begge. Vanlig går greit, men likte absolutt omslagsbody best da han var nyfødt :) Pappa likte i allefall de best :)

Når de er nyfødte liker jeg omslags best.

Sent from my iPhone using BV Forum

Foretrekker omslagsbodyer, men har litt av begge typer :)

Omslagsbody, uten tvil :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har ikke kjøpt så mye klær nå siden vi har mye fra storebror, og det er mest vanlige bodyer. Noen omslagsbodyer er det også, men det er nok mest i str 62-68 ;p Syns det gikk like godt med begge deler forrige gang, så tenker ikke på at jeg skulle hatt mer av det ene eller det andre :)

Omslagsbodyer er mye enklere å få på synes jeg:) har kun kjøpt det denne gangen. Synes de man får på hm til 99kr for 2 stk er suverene.

Omslagsbodyer uten tvil- jeg har kun kjøpt inn det fra erfaring sist gang med nyfødt. Ikke jeg eller pappaen syntes det var gøy å løfte babyen for å tre bodyen over hodet. Så de vanlige bodyene ble ikke brukt.

Har litt sv begge her. Faktisk flest vanlige. Tenker det går greit men blir å ta lengre tid. For pappans del tror jeg omslagsbodyene er det beste da han har null erfaring med babystell :p

Har litt av begge, men mest av de vanlige. Til førstemann syns vi det var enklest med omslagsbodyer. Til andremann syns vi det var enklest med vanlige, siden da var vi blitt vant til å bruke de.

Jeg har brukt mest vanlige :) synes ikke det var noe problem!

Mest vanlige her, men har noen omslagsbodyer også.. syns det var mer styr med alle de knappene jeg :p

Har både omslagsbody og vanlig :) Syns ikke det var noe problem å bruke de vanlige :)

Sniker fra desember. Men vi var veldig glad i omslagsbody sist. Brukte begge deler, men de første ukene var omslagsbody gull altså. Etter vi ble litt mer erfarne med å kle på en liten baby ble begge deler brukt om hverandre. Har handla mest omslagsbodyer og bodyer som er gode og vide rundt hodet nå. Vil ikke streve med å ta på ungen noe som er trangt rundt hodet.

Back
Topp