Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har bare kjøpt vanlige hittil, både fordi jeg ikke har kommet over omslagsbodyer som har fallt i smak, og fordi min svigerinne likte de vanlige best, så jeg har tenkt at det helt sikkert er bra nok her og
Med mitt første måtte jeg handle omslagsbodyer etter at vi kom fra sykehuset. Jeg synes det er vanskelig å kle over hodet på de små kroppene
Har kjøpt nå noen stk på Name It
Sniker fra februar : Omslagsbody er et must syns jeg, helt håpløst å ta på så små noe som må tvinges over hodet. Når de holder hodet selv blir det enklere
Hadde begge deler til storebror, og har kjøpt noe nytt av begge. Vanlig går greit, men likte absolutt omslagsbody best da han var nyfødt Pappa likte i allefall de best
Har ikke kjøpt så mye klær nå siden vi har mye fra storebror, og det er mest vanlige bodyer. Noen omslagsbodyer er det også, men det er nok mest i str 62-68 ;p Syns det gikk like godt med begge deler forrige gang, så tenker ikke på at jeg skulle hatt mer av det ene eller det andre
Omslagsbodyer uten tvil- jeg har kun kjøpt inn det fra erfaring sist gang med nyfødt. Ikke jeg eller pappaen syntes det var gøy å løfte babyen for å tre bodyen over hodet. Så de vanlige bodyene ble ikke brukt.
Har litt sv begge her. Faktisk flest vanlige. Tenker det går greit men blir å ta lengre tid. For pappans del tror jeg omslagsbodyene er det beste da han har null erfaring med babystell
Har litt av begge, men mest av de vanlige. Til førstemann syns vi det var enklest med omslagsbodyer. Til andremann syns vi det var enklest med vanlige, siden da var vi blitt vant til å bruke de.
Sniker fra desember. Men vi var veldig glad i omslagsbody sist. Brukte begge deler, men de første ukene var omslagsbody gull altså. Etter vi ble litt mer erfarne med å kle på en liten baby ble begge deler brukt om hverandre. Har handla mest omslagsbodyer og bodyer som er gode og vide rundt hodet nå. Vil ikke streve med å ta på ungen noe som er trangt rundt hodet.