Omskjæring!

Skruf

Betatt av forumet
18 mai skal gutten min omskjæres (av medisinske grunner) og jeg gruer meg sååå! Narkose og full pakke. Stakkar lille. Typsik at en liten gutt døde av et likedan inngrep nå nettopp! Håper det går fort og greit og at han får minimalt med smerte i ettertid! Håper jeg klarer å nyte 17.mai bittelitt likevel, haha! Er jo i ugangspunktet et lite, enkelt inngrep. Noen som har erfaringer?

Så får jeg ønske dere alle en super 17.mai med det samme. Kos dere masse masse!

den lille gutten som døde var vel omskåret av ukyndig personer ikke av medisinsk personel..  og det var heller ikke av medisinske grunner men religiøse.
Tror du skal prøve å la være å tenke på det, dette er folk som kan jobben sin! og den lille gutten kunne ha klart seg om foreldrene hadde tatt ham til lege når han ble dårlig..

Du ligger godt an og er i trygge hender vil jeg tro 

Men lykke til og eg hjertelig 17.mai til deg også

Jeg har vært med å sett på en sånn operasjon! Det går heeelt sikkert bra altså :) Den gutten som døde var omskjært av en lege (på fritida), men foreldrene fulgte ikke opp videre.. Det er nok derfor han døde. Dere får sikkert kjempegod oppfølging altså :) Slapp av og nyt 17 mai!

Jeg vet hvordan du har det! Jeg gruet meg som bare det når datteren min skulle ta mandlene i sommer.... Da var hun ikke fylt 2 år engang. (og jeg leste også like før at en 2åring hadde dødd av inngrepet på samme sykehus...). Men alt gikk fint! Og det var ingen komplikasjoner i forhold til blødninger og sånt :-) De små klarer seg som regel veldig fint i forhold til voksne :-P Du får sikkert smertestillende på resept uansett.

Takk for gode ord! Tror jo i utgangspunktet at det går bra. Men så er jeg sykepleier selv, og stoler ikke 100% på alle mine kollegaer, haha! Har jo vært med på noen operasjoner, og kirurgene står jo og prater om alt mulig rart når de står og kutter. Ikke alle er like nøye på hvordan resultatet blir. Wrææl, skulle ønske jeg var uvitende og stolte blind på helsevesenet!

Skruf skrev:
Takk for gode ord! Tror jo i utgangspunktet at det går bra. Men så er jeg sykepleier selv, og stoler ikke 100% på alle mine kollegaer, haha! Har jo vært med på noen operasjoner, og kirurgene står jo og prater om alt mulig rart når de står og kutter. Ikke alle er like nøye på hvordan resultatet blir. Wrææl, skulle ønske jeg var uvitende og stolte blind på helsevesenet!

Usj da... Det trengte jeg ikke vite... Haha :-) Men man vil jo tro det beste om den personen som skjærer i deg :-P Søskenbarnet mitt tok mandlene når han var like gammel som datteren min og de har begynt å vokse ut igjen (han er 16 år nå).... Så der fikk de ikke tatt alt.

Back
Topp