Området rundt brystvorta

Windy

Forumet er livet
Det området rundt brystvorta.. (er det areola det heter??)

Det er så STORT hos meg, og jeg må si jeg er flau over det... Jeg har hengepupper deluxe, men det er mest dette store brune området som er flaut.. Det er litt større håndflata mi...

Jeg hadde små pupper lenge.. sånne fine små spretne pupper.. Når vi ble sammen (jeg og mannen) så var puppene mine blitt littepitt større, men han kunne få hele hånda si rundt en pupp.

Når jeg ble gravid så ble de større, mye større.. men fortsatt spretne. Når melka kom ble det Dolly Parton pupper og jeg syntes de var sinnsykt digre, men jeg likte dem..

Når jeg ammet AS så var det bune området større enn hodet hennes! (hun var jo forsåvidt liten da.. prematur..)

Så ble jo melken borte 3 mnd senere, og plutselig en morgen våknet jeg med hengepupper ned til magen... De fyldige puppene var borte, og tilbake var kun et par slaskete sekker..

Men, men.. det har jeg på en måte godtatt.. selv om jeg synes dete r innmari stygt..
MEN, dette brune området.. nei og nei.. Kjempeflaut å dusje sammen andre.. føler at "alle" har sånne søte små brune ringer rundt vortene..

I dette svangerskapet har dette brune området blitt ENDA større!! Det sprer seg! Skrekk og gru!! Spurte jordmor men hun visste ikke hvorfor det var sånn..

Det jeg egentlig lurer på er vel om er det fler som har sånne svære brune områder rundt vorta?? Eller er det noe sært med meg??
Og hvorfor får noen sånne svære, mens andre får sånne søte små områder?????

Det er nok ganske normalt at det området blir større [:)] Det er det på meg også. Betydelig større nå enn før jeg ble gravid og når jeg ventet Lucas.

Sånn føles det her også nå, merkelige, mørke brystvorter[&:] Mye rart kroppen skal i mellom!

Jeg har alltid syntes det området på meg har vært stort jeg, og det har det forsåvidt også, men nå er det blitt myye større, og kan ikke helt si at jeg liker det nei..
Så skjønner hva du mener..

Tja både og.. Har vel på samme str som du forklarer først, passer i handa til sambo, mine ble liksom aldri helt sjaskete siden jeg gikk rett fra amming til graviditet. Det  brune området dekker vel halve puppen, ikke så veldig stort siden de er små, men svært nok.
Ble det mindre sist gangen da? Da går det vel vekk.
Aldri reagert på størrelsen egentlig sånn jeg da, hvis det er noe trøst [:)]

Det er noe av det jeg alltid har "grudd" meg til, å få så mørkebrunt område rundt vortene (synes det er så stygt, trives fint med den lyserosa fargen det egentlig har) + det blir så mye større! Usj..

Hjelper jo ikke at puppene er blitt en del større også, syntes de var mer enn store nok fra før av... [:@]

Heeeeeiiiii - var det mine pupper du beskrev her nå???[8|]

mine spretne, faste og formfulle stoltheter er en saga blott - tilbake er kun vrengte baklommer full av strekkmerker og svært brunt område...[:(]

men så har jeg til nå ammet i 3år...

ORIGINAL: TITTIN72

mine spretne, faste og formfulle stoltheter er en saga blott - tilbake er kun vrengte baklommer full av strekkmerker og svært brunt område...[:(]

Hi-hi... har vi like pupper ja!!! Kremt.. men litt godt å lese altså!!

Det brune ble aldri mindre etetr forrige sv.skap, og jeg tror det har vært stort helt siden vi begynte på fertilitet's hormonene (1999).. det skjedde noe da..

Nå burde gubben hatt tre hender tror jeg for å klare å dekke en pupp...

ORIGINAL: Windy

ORIGINAL: TITTIN72

Hi-hi... har vi like pupper ja!!! Kremt.. men litt godt å lese altså!!

Det brune ble aldri mindre etetr forrige sv.skap, og jeg tror det har vært stort helt siden vi begynte på fertilitet's hormonene (1999).. det skjedde noe da..

Nå burde gubben hatt tre hender tror jeg for å klare å dekke en pupp...

I know how you feel baby...[8|]

Ja, jeg synes det er forsåvidt greit å godta at puppene henger og slenger.. det er jo en naturlig del av graviditet og det å få unge.

Men det med dette mørke området rundt.. kan liksom ikke huske å ha hatt det mindre, og synes det er så innmari flaut.. det ser jo så rart og stygt ut!

Men-men.. man er som man og det får en bare godta!! ;)

Det er ikke fargen som plager meg. :) Det er størrelsen!!

Dette mørke området er like stort som hånda mi!! Og voksende!! Uææahh og urk!!

Back
Topp