Omplassert.

LillTrille

Glad i forumet
Jaja da kom vår prosjekt jordmor på besøk;) ( hun er en egen jordmor som kommer å tirettelegger for oss som jobber i det sykehuset). Og hun var helt enig i at det var alt for mye og jobbe 24 timers vakter (akutt ambulanse). Så nå blir jeg ført over på en dagbil ambulanse der det er mest transport. Som går fra 8-19;) Og går ned i stillings %. Blir jo litt uvant å jobbe så lite , men kjenner det skal bli litt godt også;) Jordmora var steinhard på kravene ovenfor arbeidsgiver, så jeg trengte ikke noe annet enn å sitte og nikke hehe..  
Når magen blir for stor så blir det kontorjobbing eller kanskje nødsentralen, (litt usikker på dette enda.) Deilig og ha en plan og forholde seg til fremover;)
Mange andre her som har fått tilrettelagt enda?

Jeg måtte ha tilrettelegging ganske tidlig. Jeg jobber med barn og unge med psykisk utviklingshemming, og veldig mange av disse ungene er veldig utagerende og uforutsigbare. Så nå nå jobber jeg bare sammen med to av seksten brukere, iogmed at disse to er nokså rolige av seg :) 

så godt å ha noen som snakker for seg i sånne situasjoner da:-) Jeg blir alltid sånn ehhhh.... Neeeei, det går sikkert bra deeet... Og føler meg skikkelig pinglete når jeg sier at jeg ikke har lyst/ orker pga at jeg er redd for babyen eller bekkenet eller ryggen eller... ( de ber meg aldri om å gjøre ting som kan skade babyen altså, de tenker seg bare ikke om alltid.. De vil absolutt at jeg skal ha det bra, og ikke overanstrenge meg!) Så det blir ofte til at jeg gjør jobben selv om jeg egentlig ikke har så veldig lyst... Jeg skulle også hatt en omreisende jordmor som kom og ga klare beskjeder om hva jeg kan og ikke:-) Og det hørtes veldig fornuftig ut at du slipper å gå 24 timers vakter.. Det kan jo i verste fall hende noe hele tiden, og nå trenger du jo faktisk hvile..

Så flott at det ble ordnet slik for deg. Skikkelig bra at jordmor kom, - er ikke så lett å sette grenser selv. Lykke til videre:)

Back
Topp