Omplassering av hund?

Kaffepus

Gift med forumet
Nå har jeg tenkt i mange måneder, å vi ønsker oss en ny hund.

Så siden jeg er veldig glad i dyr å er med i dyrebeskyttelsen,
så vil vi velge å ta imot en omplaserings hund, for de trenger sårt et trygt og godt hjem. [:)]

Så nå har jeg vært innom www.fod.no www.Charlottesomplassering.no www.Canis.no Dyrebeskyttelsen.. Ja, jeg har surfet på google i hele natt. Men er jo ingen som har noen hunder inne jo [:(][:D] Så vet du om noen sider?

http://www.tunge-hundepensjonat.no/omplassering/onsker_omplass.html

FOD har bestandig ca 30 hunder inne til omplassering. De legger ikke ut info om hvilke raser eller str. på hundene de har inne.(Annet enn at det stort sett er hannhunder av store raser. Men de har jo både tisper og hvalper også.) De vil ikke at folk skal "vindusshoppe" en hund derifra. Der får du se hundene når du kommer.
Jeg har verdens beste omplasseringshund fra FOD[:D]

ORIGINAL: Hønni Bønni

FOD har bestandig ca 30 hunder inne til omplassering. De legger ikke ut info om hvilke raser eller str. på hundene de har inne.(Annet enn at det stort sett er hannhunder av store raser. Men de har jo både tisper og hvalper også.) De vil ikke at folk skal "vindusshoppe" en hund derifra. Der får du se hundene når du kommer.
Jeg har verdens beste omplasseringshund fra FOD[:D]

Å det viste jeg ikke [:)]

Litt kjipt da, for jeg liker å se bilder. [8|] Men kan ta en telefon til Fod, og den som ble nevnt over.

Går det an å omplassere hunder via andre enn dyrebeskyttelsen?[8|] Vi vurderer sterkt å omplassere vår, men vet det går laaaang tid gjennom dyrebeskyttelsen, ihvertfall her. (ikke meningen å kuppe tråden[8D])

du kan se på trikanten.no... men ligger her i rogaland da[;)]

Stavanger har[;)] Der er det litt info og bilder av hundene og..

http://www.trikanten.no/

det er noen hunder til omplasering på finn også... [:)]

Så snill du er! Og heldig, hunder er herlige. Jeg gleder meg til å få min egen:)

Jeg fant faktisk min hund på finn.no gjennom en privat familie .. Den var registrert til omplassering på retrieverklubben sin hjemmeside også. Vi var kjempeheldig med vår, men finnes jo desverre en del useriøse folk på finn.no!

Noen spesiell rase du ser etter da?[:)]

Back
Topp