Omphalocele

Mummmimamma

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Om noen her venter barn med omphalocele kan de ta kontakt med meg. Vi fikk en gutt med omphalocele høsten 2014. I løpet av svangerskapet og nå i ettertid kjenner jeg på behovet for å utveksle informasjon med andre i lignende situasjon. Så ta gjerne kontakt. :)

Takk for det. :) Men det ser ikke ut som det ble napp likevel.

Hei!
datteren min ble født med gastroschise i 2011. Vet det ikke er helt det samme men vet at det er lignende. Hun ble født med ganske mye av tarmene sine på utsiden av magen og ble operert rett etter fødsel. Hun ble tatt med planlagt keisersnitt i uke 36. I ettertid er hun en frisk og rask jente.

Takk for det. :) Men det ser ikke ut som det ble napp likevel.

Hei!
datteren min ble født med gastroschise i 2011. Vet det ikke er helt det samme men vet at det er lignende. Hun ble født med ganske mye av tarmene sine på utsiden av magen og ble operert rett etter fødsel. Hun ble tatt med planlagt keisersnitt i uke 36. I ettertid er hun en frisk og rask jente.

Hei!
Jeg vet det ikke er det samme, men veldig mange drar gastroschise og omphalocele under en kam. Så godt å høre at det går bra med datteren din! :-) Finnes det noen støttegrupper eller lignende for gastroschise i Norge?

Det savnet jeg også da datteren min ble født, spesielt i tiden etterpå. Jeg fant en amerikansk nettside som jeg leste mye på og skrev litt til og fra med andre i samme situasjon. Hvordan har det gått med gutten din? ☺

Det savnet jeg også da datteren min ble født, spesielt i tiden etterpå. Jeg fant en amerikansk nettside som jeg leste mye på og skrev litt til og fra med andre i samme situasjon. Hvordan har det gått med gutten din? ☺
Jeg er medlem av ei amerikansk /internasjonal facebookgruppe om omphalocele. Men jeg savner norske kontakter, og informasjon om prosedyrer ol her i Norge.

Vi bort fortsatt på sykehuset. Gutten vår har hatt en del utfordringer. Like før helga var han igjennom sin 3. operasjon.

Jeg har en gutt med omphalocele som er født i september 2014. Bare å gi en lyd hvis det fortsatt er av interesse.

Jeg har en gutt med omphalocele som er født i september 2014. Bare å gi en lyd hvis det fortsatt er av interesse.
Absolutt av interesse - jeg har sendt deg ei melding. :)

Back
Topp